Everyday routine

Moje každodenní rána se odehrávají nad šálkem kávy, hned po tom co odvezu staršího syna do školky. Ve většině případů snídáme ještě před odjezdem, ale bývá to jen tak tak, a proto si kávu nechávám na později. To je tu totiž neuvěřitelný klid. Manžel odjede do práce a Mareček ještě spí.
To ticho. Slyším jen tikat hodiny.
Tak tomuhle já říkám skvělý start dne.

Tak jsem se zasnila jak vypadají rána bez dětí a bez manžela :-) Vzhledem k tomu, že je Velikonoční pondělí, je tu pěkně rušno. Matěj zase odmítá jíst, Mára by snědl nás všechny a já si o nějaké klidné kávě mohu nechat jen zdát. Takže si svou kávu vychutnávám právě teď a hlavně sama a v klidu.

Nejoblíbenější mramorový hrnek, nové vydání časopisu Marianne bydlení a hodinky Daniel Wellington.
Opravdu si to v této skvělé společnosti užívám.

Pokud se vám moje hodinky líbí, připomínám, že s kódem "PUREWHITECZ" získáte slevu 15% na vše z jejich stránek. Já jsem si je opravdu oblíbila, věřím, že by to bylo stejné i u vás.

Mějte krásný zbytek Velikonoc a zase brzy pa.
Vaše Teru










1 komentář:

Instagram