Pondělní pohoda

Každé pondělí je pro mne ve znamení odpočinku. No tedy alespoň ty dvě hodinky co dítě spí :-)
Proto jsem i na dnešní focení hodinek Classic Petite Bondi zvolila pro mě velmi příjemný outfit. Nevím jaké je počasí u vás, ale u nás je (krásně?) zataženo, což si já osobně po těch parných dnech užívám. Takže volná košile a potrhané rifle to jistí!:-)

A zase pro vás mám kód na 15% slevu nejen na tyhle krásky, ale na celý sortiment Daniela Wellingtona. Věřím, že si tam vybere opravdu každý. Škoda, že můj muž tu jednoduchost až tolik nemusí, jinak by byl dárek např. k narozeninám vyřešený hned.

Mějte se krásně a zase brzy,

Vaše Teru









3 komentáře:

  1. Teri hodinky nádherné mám políčeno na černé tak možná využiji Vaši slevu ,prosím před časem jsem psala a nevím zda Vám email přišel chtěla jsem informaci ohledně výmalby máte nádhernou tu šedou barvu co je to prosím za značku a odstín děkuji Gábina . gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hodinky vypadyjí moc hezky. I ten váš outfit je fajn. Dovolila bych si tu navrhnout kouknout do tady toho second hand eshopu. Teda...pokud nemáte problém s oblečením z druhé ruky. Dá se tam nakoupit fakt zajímavé kousky oblečení za hodně dobré ceny. A viděla jsem tam právě dost podobné kalhoty, co máte na sobě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to já mám v pondělí pohodu málo kdy. Jelikož je to u nás ve firmě většinou poradu na linkbuilding a další marketing, tak člověk od rána stresuje, jestli má připravené všechny podklady. Je pravda, že na home office to je větší pohodička, ale i tak... Šéf je prostě drsný a klidně mě vytepal i přes webkameru. :-D

    OdpovědětVymazat

Instagram