Den svatého Valentýna

Dnešní den se nese ve znamení srdíček, růžiček a podobných "serepetiček". Pro mne tento svátek nikdy nic moc neznamenal, proč taky? Vždyť láska by se měla dávat najevo po celý rok a ne jen v jeden jediný den. Ale líbí se mi jak to celé vzniklo. Víte, že se podle legendy tento svátek slaví na počest kněze Valentina, který tajně oddával zamilované páry, kterým ve sňatku bylo bráněno?
Ale kdo ví, jak to nakonec doopravdy bylo.
Každopádně by muži (nejen oni) měli květiny, bonboniéry a podobné věci nosit domů častěji, dělat svým ženám radost a dopřát jim trochu potěšení. Vždyť to jsou ony, které se starají o domácnost, děti a hlavně o ně (co si budeme povídat, potřebují to :-)). Takže pánové, pokud to právě čtete -rozmazlujte je, dejte jim tu lásku najevo i tímto způsobem! Věřte mi, opravdu vím o čem mluvím! 
Možná, že jsem pro dnešní dobu už asi moc romantická a naivní, ale stále bych ráda věřila tomu, že láska má tu největší moc na světě.
A není to jen o lásce mezi mužem a ženou. Lásku dávejte najevo celé své rodině, ale hlavně i sami sobě. Bez sebelásky nebudete šťastný nikdy. Sami to určitě dobře znáte, dámy, že bez spokojené ženy, maminky, manželky, to nikdy není ono. Když nejste spokojené, jste protivné a odnáší to pak všichni. Proto si pojďme najít chvilku i na sebe - jakýmkoliv způsobem. Dnešní článek jsem asi pojala trochu přemýšlivě na to, že je ten "slavný" Valentýn, ale mluvím tak, jak to cítím. Už jste si určitě všimli, že poslední dobou jsou všechny mé články takové. Nevadí vám to už trochu?:-)

Valentýn se dá trávit i jinak než se svou láskou. 
Takže já jdu nahodit ten nejpohodlnější župánek a ukázat vám jak může vypadat taková valentýnská ložnice - přes den jen pro vás a v noci pak....?:-)

Celý tento červený koutek vznikl za pomoci obchodního domu KIKA, který mne nikdy nepřestane překvapovat. Musím říct, že si pokaždé z naší spolupráce něco nechávám a ani v dnešním případě tomu nebude jinak. Například stoleček, u kterého se mi skvěle skvěle pracovalo, ale i dezertní talířek a vidličky z krásné černobílé kolekce Dutch Rose. K tomu ta červená barva, která ložnici krásně rozsvítila a i já, stará konzerva, se díky ní cítila dobře. Tak nějak výjimečně. Asi ji zařadím i do svého šatníku :-)

Tak co na to říkáte? Sedli by jste si do té postele, cpali se bábovkou (jako já) a užívali si výbornou kávu? Nebo se v této kombinaci vidíte spíše večer spolu s partnerem? 
A pokud nevíte, jak trávit dnešní večer, určitě zajděte do kina na Padesát odstínů svobody - na pohádky jako jsou tyto se kouká moc dobře :-)

Mějte se krásně a zase brzy!

Vaše Teru
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram