Léto s Radioxar

Tyhle letní dny jsou tak fajn, že? Užíváte si klidu s rodinou a čerpáte síly ze sluníčka. Já jsem dříve ty síly čerpala pravidelně, vždycky jsem milovala pobyt na sluníčku, hlavně u moře, kde ten vzduch je úplně jiný než u nás. Letos se k moři sice nedostanu, ale sluníčko miluji pořád. Jen najít ten čas, kdy se mohu jen vyvalit na osušku a vnímat ten vzduch a energii, kterou nám dává.


Během posledních let se něco změnilo. Nezměnila jsem se jen já, ale i moje pokožka. Z dobře opalující se dívky se stala světlá křehule, která se s každým pobytem na sluníčku zbarví do červena. Proto je pro mě důležitá péče nejen během opalování, ale i po. Nechceme přece svoji pokožku záměrně "ničit"a chceme být přece krásné a snědé :-)



Já osobně nejvíce miluji ten pocit, kdy po pobytu na sluníčku přijdu domů tak strašně příjemně unavená, že jen skončím do sprchy a těším se až "zkulturnim" - tedy namažu, a vychutnám si ten čas pro sebe. Pro letošní léto jsem zvolila krém Radioxar, který se mi zdál nejvhodnější pro můj typ pokožky (citlivá a světlá se sklonem k atopii). Díky svým složkám, které napomáhají hydrataci a zklidnění - kyselina hyaluronová, urea, d-panthenol a zvláčnující látky, vím, že se účinek dostaví téměř okamžitě.



Krém je dostupný pouze v lékárnách či online lekárnách, takže máte jistotu, že se jedná o opravdu kvalitní produkt. Mně se na něm nejvíce líbila konzistence a hlavně ta vůně. Krásně se roztíral, neměla jsem pocit, že jsem mastná nebo ulepená, naopak. Cítila jsem se jako znovuzrozená. Myslím, že tento krém bude skvělý i v péči o má tetování, která jsou na sluníčko také velmi náchylná a je potřeba o ně pečovat.



Užívejte si krásné letní dny.

A těším se zase příště!


Vaše Teru















3 komentáře:

  1. Ta deka je naprosto TOP! Já mám podobnou, takovou která akorát hřeje, beru si ji na dovolenou pod stan, nebo třeba teď, když jsme byli v chatky Máchovo jezero na týden. Není ani moc teplá, ale zároveň nad ránem pěkně zahřeje. Navíc se do ní člověk může zabalit třeba u táboráku, když se mu ještě nechce do pelechu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké tetování a je vidět, že se o svou pokožku dobře staráte. Já jsem si nechala udělat tetování už před několika lety. Koupila jsem ochranný krém přímo od tatéra, který mi ho dělala. Hlavně používám hydratační krémy a séra, která si kupuji zde. Po použití posledního séra jsem si všimla, jak je moje pokožka hydratovaná a celá vypnutá.

    OdpovědětVymazat
  3. Na fotografiích je vidět, že máte cit pro detail. Já jsem si nedávno zařizovala svůj nový byt a do něj se mi nedařilo sehnat koberec podle mých představ. Měla jsem štěstí, že prodejna koberců Cheb byla nedaleko. Našla jsem tam svůj vysněný koberec, takže mám konečně zařízený celý byt.

    OdpovědětVymazat

Instagram