Proměna pokoje

Termín porodu je skoro za rohem a já už mám konečně hotový pokojíček! Vím, že už jste nedočkavé, také se těším co na to řeknete - snad Vás nezklamu!


Tímto chci strašně moc poděkovat mému muži a Jirkovi (a Kačence) za pomoc - bez Tebe bychom to nezvládli! :-)



Pokoj, který prošel proměnou, má 20m2 - časem nebude pro mne a miminko, ale pro staršího syna, který se s miminkem vymění. Jeho pokojíček je podstatně menší a časem bude potřebovat více místa - jak na hraní, tak učení atd. 
O menším pokojíčku brzy také chystám článek - ale pořád je ve fázi dolaďování a dokud nebudu úplně spokojená, článek bude muset počkat :)

V rekonstruovaném pokoji nám po předchozím majiteli domu zbyl modrý koberec, který byl potřeba vyměnit (na to by můj muž namítl, že to tak nutné nebylo :)), ale vzhledem k tomu, o jaký styl bydlení se snažím, potřeba to byla. Koberec jsme sehnali za skvělou cenu a je opravdu úžasný! Kdyby záleželo na mně, asi ho máme všude.


A víte co bylo vůbec nejúžasnější na celé té proměně? Ta dětská radost - malý byl doslova nadšený z nového měkoučkého koberce a strašně rád tam chodí a nejlépe bos!:)


V rámci tohoto článku chci zmínit i ty, kteří mi pomohli splnit mé nároky na dekorace. Většinu jsem objednávala z FLER.CZ a něco jsem si sama vyrobila.

Polštářky s mráčky  a kapička jsou od prodejce Vigvam design (stejně jako Teepee, které máme již delší dobu v obýváku). A polštářek Miffy, mráček s kapičkami a mráčkovou girlandu mám od prodejce Zajíc v lese - té děkuji obzvlášt, vše splnila do puntíku dle mých požadavků!
Usínáček je Ice Ice baby .


Tímto díky moc!



  



                                        





















Snad se Vám pokojík líbí!






Mějte se krásně.


Vaše Teru


16 komentářů:

  1. Terezko, to je sen! Líbí se mi to moc, to bude šťastné a spokojené miminko v takovém pokojíčku, já bych tedy určitě byla ;-). Koberec je opravdu krásný a vůbec všechno. Holky z Fler jsou šikulky!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, ty jsi hodna, moc dekuju! Jsem rada, ze se Ti to libi! ❤️

      Vymazat
  2. Díky za názor, souhlasím s Tebou, že Nordic styl není nic pro vyznavače barev :) I tak má určitě svoje kouzlo a mě se moc líbí ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Co je tohle za cenzurovaný blog? Autor musí komentář napřed schválit, a pokud není podle gusta, tak zobrazí jen odpověď??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi takhle - je to muj blog, tudiz je jasne, ze si to budu spravovat, ale zadna cenzura zde nenastala. Nicméně bych rada připomněla, ze ty jsi se ani nepodepsal/a a i pres to jsem Ti ihned odpověděla - coz je zřejme na prvni pohled.. Nejsi prvni ani posledni anonym, ktery ma jiny nazor nez ja - ale s tim jsem do blogu sla. Takze nevidim jeden jediny důvod, proc bych to mela cenzurovat. A pokud si ty za svym názorem stojis, podepíšeš se ;-)

      Krasny den ;-)

      Vymazat
    2. Cenzura? Ano, můj předchozí komentář jsi nezveřejnila, jen svoji reakci na něj.. asi se moc nehodí, viď? A k čemu ti bude podpis jako Karla, Matylda nebo Stáňa? Bude to "méně anonymní"?

      Karla, Matylda nebo Stáňa..

      Vymazat
    3. Slušně jsem ti za tvůj nazor podekovala - jestli se ti pokojik nelibi, je to pouze tvá vec. Me se taky spousta veci nelibi ;-)

      Vymazat
  4. Terezko, máte moc krásný pokojíček, jednoduchý, vkusný, vše krásně sladěné...ať se Vám s miminkem hezky užívá ... budu se těšit na další příspěvky. Míša Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, omlouvám se za pozdní odpověd, mezitím se miminko narodilo :-) moc dekuju za pochvalu, udělala mi radost!

      Teru

      Vymazat
  5. Jéžiš to je krásný ! ! Naprosto sladký!!!
    Jé to houpací křeslo budu mít také doma - čekám na dodavatele... Chci se zeptat jak jste s ním spokojená ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, mam radost, ze se pokojik libi :-) ja jsem s kresilkem spokojena moc, je uzasne! Na relax jako dělané :-) urcite budete také spokojena!

      Vymazat
    2. Moc krasny pokojicek!! Muzu se prosim zeptat, kde je kreslo koupene? Dekuji moc hanka

      Vymazat
    3. Moc dekuji!:-) Kresilko jsem koupila pres e-shop nabytekmagenta.cz :-)

      Vymazat
  6. Terez to je neco tak hezkeho!!! Ciste,dokonale! Moc se ti to povedlo😊👍🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko, moc dekuji! Ted uz se to bude jen zutulnovat a časem tam pujde Maty :)

      Vymazat
  7. Máš moc pěkný blog. :) A pokoj je teda taky parádní, musím říct. :) Mám v interiéru hrozně ráda jednoduchost a to tenhle přesně splňuje. Já se teď chystám svému prckovi taky tak trochu předělávat pokojíček a třeba toto je pro mě úplně skvělá inspirace. Ráda bych ho sladila taky hlavně do světlých barev s nějakými tmavými prvky. Zatím toho ale moc nemám. Jediné, co mám koupené je komoda a dětské povlečení. Obojí samozřejmě světlé. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram