Zima s Mooyyy

A je to tady. Zbývá jen 20dnů do Vánoc. Neskutečné jak to uteklo, že? Ještě nedávno jsme chodili v kraťáskách a užívali si sluníčka a najednou se připravujeme na ty nejkrásnější (a nejchladnější) dny v roce. Alespoň pro mě, já se jako každý rok těším, jak si odpočinu u pohádek a nasaju tu krásnou atmosféru. Loňské Vánoce byli opravdu těžké, proto doufám, že letošní budou lepší a pořádně si je s klukama užijeme. Nejvíce se těším na ty rozzářené oči, ve kterých se budou odrážet nejen světýlka stromečku. Kluci nadšeně poběží, jen aby u něj byli co nejdříve a nic jim neuteklo. Doteď si vybavuji jak jsem tohle prožívala já. Večeři jsem v sobě musela mít co nejrychleji a pak jsem celá nervozní čekala, až zazvoní zvoneček a my se ségrou můžeme utíkat ke stromečku. Na tyhle věci se prostě nezapomíná. Naopak, měli bychom si je připomínat. Každý z nás byl dítě a svým způsobem ještě je, každý chceme být zase bez starostí a plni ideálů. I když ty se postupem času trochu mění a mizí. Ale věřím, že nadšení z maličkostí zůstává v každém z nás, jen je potřeba to probudit.

Já mám letošní Vánoce trochu dříve a to díky české značce Mooyyy. Určitě jste je zaregistrovali nejen u mě. Tuto značku šperků mám opravdu ráda, nejen kvůli jejich kolekci Elements, která se vyznačuje rozdělením našich znamení do elementů Vody, Ohně, Země a Vzduchu. Sama na horoskopy a celkově znamení opravdu věřím, proto pro mě takovéto šperky mají opravdu hluboký význam. Jsem totiž Ryba jako vyšitá, stejně jako na kluky jejich znamení naprosto sedí.
Novinkou pro letošní rok v této kolekci se staly náramky a prstýnky. Já jsem si zamilovala nejen kolekci Elements, ale i Senso v lesklém provedení. Pokud chcete někomu udělat radost pod stromečkem osobitějším dárkem, tak tímto rozhodně nešlápnete vedle a navíc podpoříte českou značku. A my, Češi, se přece musíme podporovat :-)

Tak přeji krásné svátky plné klidu a pohody, dětského smíchu a radosti. Do nového roku vkročte pravou nohou a plni energie a zdraví - protože to je opravdu to nejdůležitější (věřte mi, vím o čem mluvím).

Vaše Teru



































5 komentářů:

  1. Jaká to škoda, že tu nejsou nové články.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani to neříkejte, jak to letí. Přijde mi jako by to bylo minulý týden, když jsme pekli cukroví na loňské Vánoce. A už to začíná zas. Letos si ale pořídíme hnětač těsta, bez kterého jsme vloni byly hrozně pomalí. Děláme totiž jako přivýdělek cukroví na objednávku a vloni jsme to dělali ručně bez hnětače těsta a to bylo fakt peklo. Takže já začínám pomalu shánět robot, abychom byli na vánoční sezonu připravené. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, to vypadá hodně pěkně! Pořídila jsem si eshop s bytovými doplňky a podobnými serepetičkami a tohle by se mi hodně líbilo v nabídce. :) Mám poměrně luxusní klientelu, takže by se jim to na sto procent líbilo. :) Jakmile dořeším SEO a marketing, tak se zaměřím zase na rozšíření sortimentu. :) Naštěstí to nebude dlouho trvat, mě marketing moc nebaví, tak si ho vzala na starost paní, která má v rámci SEO a obsahu skvělé recenze a ta to řeší za mě. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já musím za naši rodinku říct, že jsme si vánoční svátky a s nimi spojené zimní období s troškou sněhu velice užili :-) Nejen, že jsme měla nakoupené dárky pod stromek už hodně dopředu, takže jsem se nemusela nervovat (manžel dostal hlavně pracovní oděvy do dílny), ale také jsme si vyrazili na Šumavu, kde jsme sáňkovali a stavěli sněhuláky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten čas tak letí, že jsou tady opět za chvíli Vánoce. Začínám péct cukroví a přemýšlím jaké dárky mám ještě pořídit. Pro dceru jsem si objednala na internetových stránkách šperky z chirurgické oceli, které má velice ráda. Oblíbila si tento materiál, jelikož je jediný, na který nemá alergii, ale i šperky z oceli jsou velice krásné.

    OdpovědětVymazat

Instagram