Stylish mom + nová rubrika

Krásný den!

Vy, kteří pravidelně sledujete můj Pinterest, víte, že si ho momentálně asi nejvíce zahlcuji věcmi pro miminko a pro mě - hlavně pokojíčkem a oblečením. Očekávaná rekonstrukce je naplánovaná na tento víkend a já jsem sama strašně zvědavá jak to dopadne. Vyměnit koberec a šup montovat nábytek včetně postýlky a začít to pomalu ale jistě chystat (no, pomalu - už začínám mít trochu bobky, aby se to všechno stihlo :)) 

Těšte se na fotky!

Vím, že porodem tohle moje "období" neskončí a tak jsem se rozhodla blog rozšířit o novou rubriku, která se jmenuje velmi výstižně a to "BABY". Do této rubriky budu přidávat pouze články s touto tématikou - ať už to budou fashion úlovky pro ty naše kluky nebo vybavení pokojíků a vše co k tomu patří. Doufám, že Vám tím udělám alespoň trochu radost, protože spousta z Vás se na to ptala a mne toto opravdu baví - tak proč se s inspirací a stylem nepochlubit.

Dnešní článek ovšem bude hlavně o mě - tedy o mém stylu a to nejen v těhotenství.
Vedra v posledních dnech se mnou trochu zamávala a já zjistila, že vlastně nemám skoro žádné volnější věci - s prvním těhotenstvím jsem si užívala ukazování bříška, teď je to ovšem trochu horší, ačkoliv jsem zatím přibrala stejně. Připadám si úplně jinak a rozhodně ne sexy.
 Znáte tu hlášku z filmu Účastníci zájezdu? "Ležel tam jak vyvrženej vorvaň.." Tak asi tak si připadám :))


Vytvořila jsem pro Vás takovou malou koláž toho, co v létě v mém šatníku rozhodně nesmí chybět.
Třeba se mezi Vámi najdou těhulky, kterým tím pomohu v rozhodování co pořídit :)



stylish mom





Mějte se krásně!

Vaše Teru



2 komentáře:

  1. Milá Teru, když jsem byla těhotná (já zatím jen jednou), připadala jsem si stejně a vůbec jsem si bříško nedokázala užít. Nechápu to, u kamarádek, které byly těhotné přede mnou, se mi to moc líbilo, slušelo jim to, a tak jsem se těšila, až budu taky těhotná. Když jsem se dočkala, připadala jsem si najednou strašně tlustá a vůbec jsem se s tím nemohla smířit. Teď už mi zase všechny těhotné připadají krásné a těším se znovu, že až to bude podruhé, skutečně si to užiju! Myslím, že právě oblečení a doplňky udělají své, takže už to nehodlám zanedbat. Tvá koláž je moc krásná! Ať se cítíš dobře a vše stihnete!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, moc dekuju za mily komentář, potěšila jsi me :)
      Jinak ja osobne si myslim, ze je to tehu jine i proto, ze je druhé - proste uz tolik veci neresis, nevnimas je tolik jako u toho prvního. Ale treba treti bude jine :-D

      Vymazat

Instagram