Soutěž s Bellarose

Možná už jste si všimli, že napříč českým blogovým světem se line jarní soutěž s mým oblíbeným eshopem Bellarose. Soutěž se nese ve znamení květin a ty k jaru neodmyslitelně patří, proto se i já této milé soutěže účastním. A vyhrát mohu nejen já, ale i vy!

Jak mne již znáte, víte, že miluju jakékoliv řezané květiny, ze všeho nejvíce však pivoňky a eucalyptus - oboje jsem zrovna v den focení nesehnala a tak jsem to pojala trochu "obyčejněji". To je v uvozovkách proto, protože každá květina má v sobě něco krásného, ohromujícího, co mi doslova bere dech. A když se snoubí tato krása s čistotou skandinávského stylu, vždycky prostě vznikne něco nepopsatelného.

I proto jsem ikonickou vázu Omaggio od značky Kähler vzala na své nejoblíbenější místo v domě. Místo v koutku ložnice, které beru jako své útočiště, místo, kde se prostě cítím nejlépe. Není to však jen tím místem, ale tím, že zde "velím" jen já a mohu si to vyšperkovat přesně tak, jak chci a potřebuji. Někdy si vystačím jen s pár svíčkami, jindy zase potřebuji právě květiny a drobnosti, které to mé útočiště doladí k úplné dokolanosti.

Máte nějaké takové místo i vy? A čím by jste si ho vyšperkovali? Vyberte z nabídky Bellarose, co by vám udělalo radost a vytvořilo onu nepopsatelnou atmosféru a dejte mi to do komentářů vědět.

Odborná porota z týmu Bellarose pak 24.5.2018 vybere vítězný styling. Pokud to budu já, může jeden z vašich komentářů vyhrát poukázku v hodnotě 1000 Kč na nákup v eshopu. To zní dobře, že? Tak si držme palce! 

A nebojte, i když nevyhrajeme - mám pro vás kompenzaci v podobě slevového kódu. Ten můžete uplatit až do neděle 3.6. a získáte díky němu 20% dolů na cokoliv. Tak nezapomeňte - PURE&WHITE! :-)

Těším se na vaše komentáře!

Krásný slunečný víkend.
Vaše Teru






















5 komentářů:

  1. Mně by největší radost udělala kulatá váza Ball od Cooee.
    Držím palce v soutěži.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne. Ta vaza je uzasna. Me by udelal velkou radost nejaky cajovy servis.

    OdpovědětVymazat
  3. Čistě elegantní, zákoutí :-) krásná váza mám jí na seznamu přání, už nějakou dobu..
    vnesladkova @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! radost by mi udělala Omaggio váza.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám vo výhľade ratanové kresielko od Ib Laursen, ktoré by zútulnilo môj balkón :)

    OdpovědětVymazat

Instagram