Inspirace LOŽNICE

 Aktuální téma u nás doma :)




















zdroj :  Pinterest











6 komentářů:

  1. Super! Bílou ložnici taky máme, nakonec jsme k ní ale vybrali hnědou. Inspirovali jsme se tady http://www.living.cz/galerie/loznice-superfotogalerie.html třeba se to někomu taky bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. Zajímavé inspirace pro ložnice jsem našla i zde: http://www.homepix.cz/fotky/loznice

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutečná inspirace. Hrozně se mi líbí ložnice sladěné do světlých barev nebo třeba do kombinace černé a bílé. Žádné zbytečné barvičky. Přecejen ložnice není karneval. Naopak by měla působit příjemně a dle mého i jednoduše. A to právě takovéto prosvětlené ložnice splňují dokonale.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně nějakou takovou inspiraci jsem hledal. My jsme teď právě v procesu předělávání naší ložnice. Před pár týdny jsme malovali a teď se chystám koupit novou postel a asi rovnou i nějaký modernější nábytek. Taky bych do ložnice hrozně chtěl nějaký pěkný koberec. Díval jsem se, že například v Breno koberce mají jeden, který by se mi hodně líbil a myslím si, že do naší ložnice by se i hodil.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda super inspirace. :) My jsme si teď nechali teprve vyprojektovat projekt patrového domu na klíč, ale i tak si říkám, že se těším, až začneme zařizovat. Podle projektanta a architekta v jedné osobě by to mělo být zhruba do dvou let podle toho, jak budou dostupné materiály. Tak jsem zvědavá, jak moc nám tahle prognóza vyjde. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nějakou takovou světlou ložnici bych také chtěla. Ráda bych ještě letos v té naší udělala celkem velké změny. Stejně se tam bude dělat nová plovoucí podlaha tak to beru jako takovou příležitost proměnit celou ložnici k lepšímu. Myslím si, že začnu u nábytku, ten bych určitě tentokrát chtěla spíš světlejší.

    OdpovědětVymazat

Instagram