Vítejte v novém roce

Tak jaký jste měli vstup o nového roku? Znamená to pro Vás nějakou změnu, začátek něčeho nového? Já se přiznám, že Silvestr moc nemusím, takže jsme ho strávili doma na gauči u TV - a ani jsem do půlnoci nevydržela a šla spát, muž měl větší výdrž :) O půlnoci mě však probudily petardy a ohňostroje - další věc, která mi na Silvestru prostě vadí. Tak nějak jsem očekávala, že na vesnici to nebude tak velké jako když jsme bydleli v Praze, ale to jsem se teda pěkně sekla - bylo to daleko horší, ale s prckem to naštěstí ani nehlo! 

Pro mě nový rok znamená nové nákupy věcí do domečku - k Vánocům jsem dostala nějaké peníze a je Vám jistě jasné do čeho je investuji. Už teď mám objednáno pár věcí a zdaleka ještě nejsem u konce, ale na finální výsledek si chvilku počkejte, prosím - u něčeho jsou dlouhé dodací lhůty :(

Ještě pro nás nastane jedna velká změna, ale s tou se Vám pochlubím časem :)


Venku je konečně pořádně nasněženo, tak snad nám začíná pravá zima.


 
Mějte se krásně.

Vaše Teru









Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram