Creativity

Spolu se splněním snu o nové poličce však vznikl problém, kam umístit plakát od Ylvy Skarp - Creativity. Vzhledem k tomu jaký název má, hned mě napadlo, že by své místo mohl najít v pracovně.
Na poličce se mi však nelíbil, díky rozměrům tam na mě působil moc mohutně. No a tak jsem zase musela pozměnit pozice obrázků - díky washi páskám to jde však velmi snadno. Žádnou zeď mi to nestrhne a lepí i po několika přelepeních. Pásky mě opravdu baví, v pokojíčcích s nimi pracuji velmi často! Což už jste si určitě všimli.. :)

No a všimli jste si také nekonečného kalendáře od MMB? Hlavně tedy té jedničky? Ano, taková jsem ostuda, tak dlouho pro vás mám tento článek připravený.
A právě po takovéto době s pracovnou stále nejsem spokojená a dokonce přemýšlím o tom, že plakát Creativity prodám. Co vy na to? Mám si ho nechat? Nebo má udělat radost někomu jinému?

Děkuji za vaše názory a v tomto týdnu se uvidíme ještě s kouskem našeho obýváku'

Krásný den.
Vaše Teru














13 komentářů:

  1. Kalendar je hezky a koutku slusi, urcite bych si ho nechala;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee Marcelko, ja myslela ten Creativity, uz jsem to tam dopsala :-) ten mam take nechat?
      T.

      Vymazat
    2. Mne to na fotkach takto nevadi, vim, real muze pusobit jinak.
      Jeste me napadlo, ze by treba vypadal hezky tam, co je kalendar a kalendar dat na zed zhruba do tech mist, co je ted Creativity;-). Trochu by se vyrovnala mensi nerovnovaha ve velikosti.
      Ale ani toto mi neva, je to krasny obraz, neprodavala bych, treba by pripadne byl cas na nej nekde jinde, az to "uzraje" ;-), kdyby naaaaaaahodou nezustal tady. M.

      Vymazat
    3. Moc dekuji, coz o to, krasny je! Jen kdyz si hlava a srdce neni jisty, je to pak potíž :) a je potíž i vrtani (nejde sem nic moc tuknout, vse se musi vrtat :( , takze s kalendářem hnout nemuzu, to uz by me muz vydedil :-D

      Vymazat
  2. za mna nechat, na stole tak ako je :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych ho taky klidně nechala a co ho dat do bílého možná i stříbrného rámečku, nebude působit tak mohutně�� Pokud budeš uvažovat o prodeji, tak by mne to i docela zajímalo ☺️☺️
    Jo a 1 z MMB kalendáře jsem na 3 měnila včera����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ja Ti kdyztak napisu ano?? Jinak dekuju moc za nazor! Ja to zkusim nejak přestavět, ale pokud si fakt nebudu jista, tak pujde proste pryc :-(

      Vymazat
  4. Já bych sundala ty dva malý s páskama a nechala tam Creativity s nekonečným kalendářem. Takto to vypadá už celkem přeplácaně a je jedno, kam se to dá.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prave, ja jsem z toho taky dost nesva, miluju minimalismus a tohle uz je na me "moc".. Diky moc za nazor!

      Vymazat
  5. Za me sundar policku. Ta je sice hodne oblibena, ale tristi pozornost, protoze se na ni vejdou jen male objekty a je jich tam pak moc. Dala bych vyniknout plakatu a pridala k nemu treba ty stavajici nalepene washi paskami. Anebo vedle nej tu cernou mriz. Muzete na ni veset obrazky a casto je menit. 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za názor, ta mříž se mi taky moc líbí, to není vůbec špatný nápad! :)

      Vymazat
  6. Ono na tom plakátu není napsáno Ene la vie..? Vždycky mě to zmate :D
    Také se hlásím k variantě bez poličky :)

    OdpovědětVymazat

Instagram