Velká šedá kráska

Konečně jsem zase zpátky! Asi jsem prostě potřebovala trochu větší pauzu v blogování, ač se tady pořád něco mění a dodělává. A brzy vám to ukáži, slibuji :-)

Když jsem poprvé držela v ruce malou béžovou vázičku Cooee, byla to láska na první dotek. Byla sametově jemná a neskutečně roztomilá. Byla jsem nadšená a hned věděla, že budu potřebovat další. A sen se mi splnil. Moje srdce zatoužilo po velké šedé (20cm), která bude mít své čestné místo na stole. 
Víte, že miluji eucalyptus, takže hlavní květinou u nás doma je on. Co si budeme povídat, je to krásná květina, která vypadá krásně i suchá. A navíc krásně voní, stejně jako svíčka Calm s vůní máty a eucalyptu, která je v mnou oblíbeném betonovém obale.

Jedním tématem mých článků bude také kuchyň, která prošla velkou změnou a ještě projde jemným doladěním. Jsem velká milovnice lnu a tak jsem chtěla i nějaké lněné utěrky. Jednou z nich je tato antracitová, která krásně doplňuje našich "50 odstínů šedi".

A víte, že vázy Cooee můžete mít i vy? Milá Anka, která spouští e-shop na Slovensku, je má ve své nabídce, včetně těchto krásných lněných utěrek a mnoho jiných skvostů. E-shop čeká na spuštění, ale vy můžete své objednávky vyřizovat přes její Instagram (kde má mimochodem krásné fotky) nebo napsat email s vaší poptávkou :-)

Věřím, že  vám můj tip přijde vhod.
Přeji krásné dny.

Vaše Teru









11 komentářů:

  1. Jsou krasne ty vazy, patrala jsem, kdo je tu prodava, nikdo, az jsem obejvila prave Anku, ale zatim zadne stranky nema, jak pises. Severske blogy jsou jich plne a jsou skutecne uzasne. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji za komentář. Na dotek jsou ještě úžasnější než na pohled..❤ Krásný víkend!

      Vymazat
  2. Ahoj Terezko, ta šedá je náramná. Ten povrch mi taky zaskočil, jak je úžasný jemnounký. Moc jí to sluší u vás na stole a už se těším na další fotky. Pa a zdravím moooc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, děkuji za milá slova a zdravím! Věřím, že to není poslední Cooee věcička u nás doma :)

      Vymazat
  3. Dobrý den Teru mohla bych Vás poprosit o kontakt na Anku ,nejsem přihlášená na instagramu ráda bych se s ní domluvila na nějaké váze nebo pokud by mě mohla kontaktovat na email gabi.vicar@seznam.cz pokud by to šlo zařídit byla bych moc ráda jinak fotky jsou úžasné už se těším na další pokračování děkuji Gabča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Gabi, v článku je odkaz na Anky email, ale pro jistotu píši i tady - info@feelhome.sk . Napište jí a určitě se domluvíte :)

      Vymazat
  4. Krásně jim to u vás doma sluší. To je radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Marti, jsou to opravdu nadčasové kousky. Krásný víkend!

      Vymazat
  5. Moc pěkné. Přeji hezké dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Terezka vázička je fakt nádherná a celý ten jemný priestor na mňa pôsobí dokonale. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tahle váza je přesně to, co hledám. Dlouhou dobu jsem měla na své oblíbené chryzantémy vázu ze starožitnictví. Byla skvělá, barevná a vždy mi ke stolu seděla. Ale ta se bohužel rozbila, takže to chce něco nového. Navíc bych chtěla i nějakou jednobarevnou. Proto děkuji za tip. A vázu jdu hned hledat.

    OdpovědětVymazat

Instagram