Daniel Wellington Classic Petite

Ano ano, tak už i já propadla kouzlu hodinek Daniela Wellingtona. Kožené pásky mám ráda, ale jejich nová kolekce Classic Petite je snad jako stvořená přímo pro mne. Jedny hodinky s tímto páskem doma již mám a miluji je. A proto volba byla jasná i u hodinek DW - vybrala jsem stříbrné provedení s bílým ciferníkem. Ihned se tyto krásky staly mým nejoblíbenějším kouskem. Jsou lehoučké a díky průměru 32mm na ruce působí tak jemně a stylově.

Hodinky jsou opravdu nadčasový doplněk, který vás jen tak neomrzí a dá se skvěle doplnit jakýmkoliv náramkem. Já jsem si oblíbila verzi s korálkovým - jednou postačí jeden, jindy jich mám plnou ruku.

Pokud se vám hodinky líbí, tak jako mně, mám pro vás dobrou zprávu. S kódem "PUREWHITECZ" získáte slevu 15% na vše z jejich stránek. Tak proč si neudělat radost?:-)

Tak jsem zase trochu poodhalila více sebe a příště zase bydlení.

Mějte krásný víkend.
Vaše Teru











3 komentáře:

  1. Terezko, hodinky jsou moc pěkné, ale mě zajímá to zrcadlo. Kde jsi ho sehnala prosím? Děkuji a pěkný zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, to je zrdcadlo z IKEA, kolekce PS tuším 2014 :) Já jsem si ho však trošku vytunila a přestříkala na bílo :)

      Vymazat
  2. Hodinky jsou nejvíc nej...díky Ježíškovi,jsem šťastným vlastníkem úplně stejných.. Hezký večer!Lucie

    OdpovědětVymazat

Instagram