UASHMAMA

Uashmama. Říká Vám to něco? Určitě jste o nich už slyšeli. Je to malá rodinná firma, která vyrábí své nádherné kabelky a kousky do domácnosti v Toskánsku. Toskánsko mne vždycky moc lákalo, tak i proto mají moje plusové body :-)
Do České a Slovenské Republiky je dováží Mária Duffeková a Natali Kurucová, které mne také kontaktovali na spolupráci. V našem domově jste jejich produkty mohli vidět již dříve a tak jsem moc ráda kývla. V dnešním článku uvidíte, jak jsem se rozhodla použít šedivý "pytlík". Dřív jsem je používala jako obal na květináč, k čemuž se určitě brzy vrátím, tentokrát ho však uvidíte jako "obal" na oblíbený časopis a knížku.

Koutek v ložnici, který tolik miluji, je takový můj osobní úkryt před okolním světem. Možná i proto, že díky střeše působí stísněněji a tak nějak útulněji. Ráda se tam zašívám, když mám špatnou náladu a chci být sama. Většinou si tam za příjemné pomalé hudby čtu nějaký časopis či knížku nebo jen tak koukám do prázdna a přemýšlím. Určitě to sami znáte, toho času bývá většinou dost málo a někdy ani blbá nálada člověka nedonutí zvolnit. Ale musíme si občas tu čistou hlavu dopřát, mám-li být upřímná, já se prakticky nesnažím o nic jiného :-)
Zvolnit a jen tak posedět je s dětmi o trochu složitější, ti vás tu knížku totiž nenechají pomalu ani otevřít. A pokud ano, musí to být spíše o Karkulce nebo Sněhurce než o Lady Fuckingham od Oscara Wilde :-)) Ale i přesto si ráda vychutnám každou volnou chvilku o samotě - jen já a tok mých myšlenek.

Tak si pojďte přisednout a probereme ty strasti a radosti života spolu!
Krásný víkend.

Vaše Teru












4 komentáře:

  1. To je nahoda, zrovna pred chvili jsem zacala psat clanek na blog s nazvem "strasti a radosti" :-), ale k tomu sacku. Je nadherny. Moc se mi libi i jejich tasky. Preju co nejvice pohodovych chvilek. M.

    OdpovědětVymazat
  2. TErezko, máš moc hezký koutek. Stýská se mi po tvých postech, už není tolik času, viď? Dětičky zaměstnávají, já to znám. Jednou na to budeme vzpomínat a bude času mnohem mnohem víc. Užívej si chvilky volna, já je skoro vůbec nemám. Jak už je člověk v práci, pak domácnost, tak už pro sebe času moc nezbývá. Hezké dny,

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný styl,krásné,vzdušné,prostě krása <3

    OdpovědětVymazat
  4. Moje dcera, které je patnáct let má podobný vkus jako vy. Má ráda málo věcí a tak dostává jen to, co potřebuje, aby nemusela moc uklízet. Se synem je to o něco horší, jelikož tomu je šest let a uklízet se mu moc nechce. Proto jsem mu objednala úložné boxy a koše na hračky, a tak je schopen si svůj pokoj udržovat uklizený.

    OdpovědětVymazat

Instagram