Vánoční atmosféra


Začal Advent a s ním to nejkrásnější obodobí v roce. Až na tu zimu tedy, nepatřím mezi její milovníky, avšak Vánoce jako takové zbožňuji. Pro někoho jsou známkou stresu, kdy musíte mít všechno dokonale naklizené a napečené, ale tak by to přece být nemělo. Vánoce by měli být plné klidu a pohody a chvilek strávených se svými blízkymi. Bez nich by to přece nebylo ono a je to hlavně o nich, o té blízkosti, o nás, o lásce. Nevím jak vy, ale já se nejvíce těším na ty rozzářené dětské oči, až si rozbalí pod stromečkem všechny ty dárečky, o které si napsali v dopise pro Ježíška. A ten jim odpověděl krásnou pohlednicí, že když ještě vydrží být hodní pár dnů, tak přinese to, co si přejí.
Tak doufejme, že jim to vydrží, protože zatím to vypadá spíše opačně :)))





Letošní rok pro nás bude asi trochu jiný (jak můžete vidět na mém Instagramu), ale věřím, že i tak bude všechno probíhat v klidu a pohodě tak, jak si Vánoce přeji a představuji.
A jakou máte představu vy a jak je nakonec prožíváte? Stresujete se nebo si je užíváte? 
Já se už teď vidím s klukama pod dekou, se svíčkami kolem sebe a hlavně pohádkami. Na Vánocích asi nejvíc zbožňuji tu amosféru, kterou dolaďují právě ty pohádky - jak staré, tak nové. A taková Láska nebeská patří mezi stálice signalizující Vánoce. Ze svého dětství si pamatuji nejvíce to, jak jsme po štědrovečerní večeři netrpělivě se sestrou čekaly na zazvození zvonečku a utíkaly nedočkavě a trochu nervózně ke stromečku. Po vybalení dárků jsme se všichni usadili, zobali dobroty, které jsme s mamkou dopoledne připravily, a koukali na pohádky a povídali si. Vždycky k nám chodil i děda a tahle tradici trvá pořád. Postupem času se další tradicí stala i povánoční návštěva Vídně a nákupy v Primarku či Pandorfu. Letos bych se tam ráda podívala také, ale už i s procházkou po Vídni se svařákem v ruce. Sestra tam nějakou dobu žila, tak si myslím, že mě protáhne i po jiných krásách :-) Lákají mne však i jiná místa, např. Drážďany, které miluji a během Vánoc musí být opravdu kouzelné. Skvělou inspiraci na vánoční trhy najdete i na blogu Bellarose.

A u Bellarose ještě chvilku zůstaneme. Většinu vánočních dárků jsem letos totiž pořídila přes internet - nejen z časových důvodů, ale hlavně z těch psychických :) Nezvládám ty davy lidí v obchodních domech, vždycky mě odradí už jen to přeplněné parkovistě a mám pocit, že se hned musím otočit na patě a jet domů. Ale tímto článkem bych vás chtěla také trochu povzbudit, nemusíte se hrnout do obchodu, protože s kódem PUREWHITE získáte slevu 10% na jakkékoliv (nejen) vánoční dárky právě v e-shopu Bellarose. Jistě jste už postřehli, že Nordicday.cz se pomalu ale jistě přesouvá právě tam. Za mne je to rozhodně krok správným směrem, takhle můžu vybrat nejen minimalistické věci, ale i ty romantičtější na jednom místě a bez zbytečných starostí s dopravou.

A zajímá vás co jsem pořídila? Myslím, že obdarovaní budou nadšeni a já už se moc těším, až jim to dám. Ale pssssst, ať to nikdo z nich nevidí :-)


Krásné adventní dny!

Vaše Teru



























Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram