Vysněný koberec

Už je to opravdu dlouho co jsem sháněla dokonalý koberec do našeho obýváku. Pořád jsem nemohla narazit na ten pravý a tak jsem to vzdala a začala se raději soustředit na něco jiného.
Ani jsem nedoufala, že někdy nějaký stylový koberec k naší velké sedačce objevím, ale NAŠLA JSEM HO! 
Když jsem poprvé uviděla "bouličky" Peas od HAY v mém oblíbeném Stockist, byla jsem rozhodnutá, že to je přesně to, co bych si přála. Ale ta cena? No Teri, tak to koukej hledat jinde :-)

A díky tomu jsem našla firmu Tisca Teppiche. A vlastně i díky Nině Holst ze Stylizimo, která jejich koberec vlastní také.  
Pro mě to byla láska na první pohled, ale s dětmi je praktičtější verze s menšími bouličkami - proto jsem zvolila Olbia Pamir.
Nedávno mi přišel a naprosto předčil mé očekávání. Byla jsem doslova PAF. Je úžasný, vlněný a strašně příjemný. Jeho kuličky jsou jako skvělá masáž nohou :-)
 Zcela upřímně říkám, že jsem opravdu zamilovaná, v životě jsem neviděla hezčí koberec!

 Kvůli dětem jsem zvolila velikost 170x240, díky které mají větší a hlavně příjemnější prostor na hraní, protože bez podlahového topení je zem hodně studená, zvlášť na podzim a v zimě.
Přiznám se, že teď trávíme daleko více času na zemi - i já si tam ráda sednu s notebookem, kochám se na Instagramu či Pinterestu a jen tak relaxuji. Protože tenhle koberec je pro to naprosto  ideální!

Krásný pátek.
Vaše Teru












14 komentářů:

  1. Mila Terko, ten koberec je jednim slovem wau!! Cekani se vyplatilo!!:) At vam dobre slouzi a hodne prijemnych chvil na nem pri hrani s detmi:) Mej se hezky. Zdravi Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nino, moc moc děkuji, jsem ráda, že se ti koberec líbí. Bohužel eshop nemají, musela by jsi pro něj do Vídně či do jiné okolní země, kde mají prodejce :-) Tak třeba vánoční Vídeň?:)

      Vymazat
  2. Muzu se jeste zeptat, odkud si ho objednavala? Ty stranky to je jen vyrobce, ne eshop, ze? Dekuji a omlouvam se za zvedavost. Nina

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá fakt parádně. Už se těším na osobní návštěvu

    OdpovědětVymazat
  4. Teri je překrásný. Také jsem ho viděla na Stylizimo blog a moc se mi líbil, jen jsem nenašla cenu na stránkách.Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji, ony ceny uvedené nemají, protože neprodávají po internetu. Musela bys jim napsat nebo vyrazit na výlet, např.do Vídně :) hezký den!

      Vymazat
  5. Teru, u vás je to čím dál krásnější! Vždycky si říkám, že hezčí už to snad být ani nemůže a ono jo ;-). Koberec je krásný!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru! Moc moc děkuji za takhle úžasný komentář, ani nevíš jakou mi udělal radost! Děkuji moc :-)

      Vymazat
  6. My jsme se na koberci do obýváku dlouho nemohli shodnout s manželkou. Já mám radši něco decentní, ona je zase na výrazné tvary, které, myslím, na podlahu nepatří. Nakonec jsme našli docela fajn kompromis v obchodě koberce Breno, kde jsme vybrali koberec, který vyhovuje nám oběma. I když co si budeme, já jsem musel udělat trochu kompromis. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten se mi hodně líbí. Trochu mě mrzí, že u nás doma by bílé koberce asi jen tak neobstály. Když má doma člověk děti, tak se prostě nevyhne nějaké té občasné skvrně a podobným věcem. A právě to by na světlém koberci bylo hrozně vidět. Až budou děti větší, tak ale možná něco podobného pořídím. Třeba v obýváku bych si takový koberec určitě dokázala představit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit. Světlé koberce a děti nebo zvířata, to prostě nejde dohromady. Pár jsem jich tu měla a člověk to pak může čistit co týden. Teď se chystám kupovat nějaké dětské koberce dětem do pokoje a jak to tak vidím, tak určitě zvolím spíše nějaké tmavší odstíny.

      Vymazat

Instagram