1.narozeniny


Dnes, 7.9.2014, má 1.narozeniny náš Krasoň. A tím to dnem bych také chtěla světu ukázat svůj první a doufám, že poslední blog. Věřím, že tento den je na to ideální - přinese mi další štěstí v podobě pravidelných čtenářů :)

Včera jsme pro oslavence připravili oslavu - musím se Vám přiznat, že z ní mám opravdu dobrý pocit. Ze začátku jsem myslela, že to nestihneme, hlavně když lidé přijížděli dříve než jsme počítali, ale zvládli jsme to na jedničku! S hvězdičkou :) Malý měl radost a všichni okolo také! To je pro mě největší odměna. A co mě potěšilo snad ještě víc, bylo to, že se u nás každému líbilo - prý to mám skvěle "nadesignované" - věřím, že by skandinávskému stylu také brzy propadli :)


A tady je pár fotek z té velké slávy :) 



Mějte se hezky. 

Vaše Teru





+

















2 komentáře:

  1. Terko, moc krasna oslava to musela byt. Hned jsem si pripnula tve dobroty na Pinterest. Prave jsem objevila tvuj blog a uz ho mam ve svych oblibenych. Tak se tesim na nove prispevky. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, opravdu moc děkuju Peti! Blíží se druhá oslava, tak snad se mi povede jako tato :)
      a děkuji za přízeň! Teru

      Vymazat

Instagram