Dny Marianne 2014

Loňské Dny Marianne jsem prošvihla (byla jsem čerstvě po porodu) a tak jsem si to letos musela pořádně vynahradit. I když se u nás nesly v duchu bydlení, přece jen jsem si našla pár kousků i pro sebe. 

Co se týče slev z Marianne bydlení, největší radost mi samozřejmě udělaly e-shopy www.nordicday.cz a www.bellarose.cz, kde nakupuji pravidelně každý měsíc :) Některé obchody se sice této akce nezúčastnily , ale i tak jsem u nich objevila slevu cca 20-30%, např. www.designville.cz , kde jsem pořídila úžasné věšáčky od Normanna Copenhagena, ze kterých mam opravdu velkou radost.
Objevila jsem i úžasné kousky v H&M home a díky nim se konečně mohu pustit do úpravy ložnice.

Doufám, že jste také dobře pořídili a máte stejnou radost jako já!

Vaše Teru





Shopping






Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram