Letní inspirace

Krásné počasí láká k trávení volného času venku a já využívám chvíle, kdy dítko spinká a připravila jsem si Vás další inspiraci. Tentokrát se jedná o zahrady, terasy atd.

Naše zahrada je právě ve fázi zvelebování - do teď tu byla jen tráva ( i když i ta má něco do sebe - člověk se o to nemusí tolik starat ) a brzy to tu bude vypadat úplně jinak. Sama jsem zvědavá na konečný výsledek. Zatím můžu prozradit jen to, že už máme navozené krásné bílé kamínky a kůru. U té stačí, aby zavanul lehký vánek a ta vůně, která se nám po zahradě rozline, je úžasná.

V rohu stojí nově postavený zahradní domek, který manžel stavěl sám - bez pomoci odborníků. Domek už jen čeká na natření. Barva bude světle šedivá s bílými okenicemi a v budoucnu bude ladit k fasádě domu, kterou se také chystáme změnit.

Během příštího týdne by se snad měl začít dělat plot, uhádnete jakou barvu bude mít?:-))
Terasa si také zasloužila malou renovaci a  já už se moc těším, až na ni postavíme zahradní nábytek a budeme si léto užívat plnými doušky. 

Posezení s rodinou, přáteli, grilování a domácí limonády.
Také se tak těšíte?


Mějte se krásně!

Vaše Teru



Zdroj : Pinterest.com





















7 komentářů:

  1. Krásné fotky k inspiraci,také vybíráme materiál na reko terasy a na zahradě teď prácí trávíme většinu času ;-) Ať vám vše vyjde podle vašich představ.. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuju, my jsme to nakonec vyřešili tak, že terasu přetřeme barvou na beton - teď je totiž taková oranžovohnědá :-/ těším se na tvé fotky! Doufám, že se pochlubíš :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Láká k posezení, že? :-) Jsem ráda, že se inspirace líbí!

      Vymazat
  3. Jojo, všechno bych to mohla mít:)). Líbí se mi ty divoký zahrady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me také a moc, proto tu bude hodne okrasných trav - ale nemuzu to tu mit zase uplne divoké, takze i kytky budou - ale pivonky, hortenzie atd. To co pak soupnu do vazy na stůl :)

      Vymazat
  4. Už aby zase bylo léto. :) Jinak musím říct, že máte super blog plný inspirace. Já se teď trochu chystám předělávat svůj byt a právě váš blog mě hodně inspiroval. Trochu se ale bojím toho, že to sám celé úplně nezvládnu, tak přemýšlím nad tím jestli si na pomoc nevzít třeba bytové designéry z http://www.pwinterier.cz/.

    OdpovědětVymazat

Instagram