Wishlist for baby

Krásný slunečný den,

po včerejší kontrole jsem si vzala radu paní doktorky k srdci a poctivě odpočívám. A abych ten čas v posteli trávila alespoň trochu užitečně, rozhodla jsem se pro Vás sestavit wishlist pro naše miminko. 
Je to hlavně i orientace pro mě, abych věděla co už máme a co nás ještě  čeká pokoupit.
Protože termín porodu se nezadržitelně blíží, je na čase s tím trochu pohnout. 

Jsem v 7.měsíci a nás čeká rekonstrukce pokojíku a nákup v IKEE. A určitě mi věříte, že na ten se těším nejvíce a ráda bych ho dělala v klidu a s relativně malým bříškem.

Co se týče rekonstrukce - nastane tam vlastně pouze jedna velká změna a tou je výměna koberce. Můj muž si se mnou kvůli tomu asi dost užil a tímto mu moc děkuji za splnění snu :) A já už se strašně těším, až to bude vše hotové a budu se Vám moci pochlubit. 



A teď k tématu. Můj wishlist se skládá z těch velkých věcí, po kterých mé srdce touží a sama bych na ně šetřila velmi dlouho :)

Mezi nejhlavnější věci, které budou potřeba je sourozenecký kočárek. Vy, co znáte našeho Matyho, víte, že jízdu v kočárku miluje. A navíc do chůze jako takové se ještě úplně nedostal a tak je potřeba to mamince trochu usnadnit. Vzhledem k tomu, že maminka nedá dopustit na kočárky značky Bugaboo, byla volba jasná, musíme pořídit Bugaboo Donkey. 
Možná Vás překvapí celočerný kočárek, ale pro mě je to prostě ten největší elegán jaký může být. U prvního syna to bylo podobné, jen jsem si hrála s hnědými doplňky, tentokrát to bude s barvou šedou.

Dalším bodem na wishlistu je židlička Tripp Trapp od značky Stokke. Starší bráška ji má také a byla to opravdu skvělá investice (bohužel, cena je vysoká, doporučuji s nákupem počkat např. na Dny Marianne). Židlička je rostoucí, takže dětem vydrží opravdu dlouho, případně si ji můžete zabavit i vy :)

Další věci jsou např.lehátko - to se mi u syna také moc osvědčilo, pomohlo od prdíků a malý se tam zabavil. Tentokrát jsem se rozhodla pro trochu designovější kousek, který nám zapadne do interiéru - jedná se o značku Babybjorn. V zahraničí je velmi oblíbená a i tady v ČR jsem na ni zatím neslyšela jedinou výtku. 

Ještě bych ráda zmínila cestovní postýlku, které jsem se zuby nehty bránila, přišlo mi, že není potřeba. Ale nakonec byla a já složitě naháněla kamarádky o půjčení. A tak jsem nakonec podlehla slevám a postýlku objednala s tím, že ji určitě využijeme i jako ohrádku pro miminko. Také se nám musí hodit do obýváku - už jste si na to zvykli, že? :-)



for our baby



Mějte s krásně.

Vaše Teru



2 komentáře:

  1. tezerko, odkud mas prosim oblackovy koberec do Mareckova pokoje?? Je kraaasny, stejne tak jako cely jeho pokojicek! Ja miluji barvy a na tento styl bych si osobne doma netroufla, ale moc krasne se na to kouka!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kacenko, dekuji, ale jaky obláčkový koberec mas na mysli?:-) zadny takovy nemam :-))

      Vymazat

Instagram