Designblok 2016

Jako designový nadšenec jsem si tuto přehlídku nemohla nechat ujít. Ač jsem letos vyrazila poprvé, protože muž se mnou chodit nechce :-) 
Myslíte si, že je jednoduché najít stejného blázna do designu jako jsem já? 
Vyrazila jsem se svou skvělou kamarádkou, která je mi ve všech těch mých designových počinech velkou oporou a tak bylo jasné, že to bude skvělý den. Zvlášť když jsme ho pak ještě zakončily v H&M home - kam se samozřejmě chci ještě vrátit (celá já :)).

Musím přiznat, že křídlo, které bylo plné bydlení (hlavně tedy světel) mne bavilo více. Zvlášt stánek oblíbeného obchodu Stockist - kde jsem pánovi vnukla nápad na dárkové poukázky - snad.
Nevím jak vám, ale mně by se to na Vánoce hodilo :)
 Druhé už bylo spíše o špercích, ale i mezi nimi jsem našla pár favoritů. 
Mrkněte na mou fotoreportáž.

Vybrali by jste si také nějakou "designovku"? Dejte vědět co vás na fotkách zaujalo.

Krásný den.
Vaše Teru
































1 komentář:

  1. Terezko, Stockist svetla jsou uzasna, i ta nize - sklenena.
    Ja tam opet nebyla, tak snad pristi rok:-). M.

    OdpovědětVymazat

Instagram