Podzimní dny

Každý si ty své podzimní (nebo už zimní?) dny představuje jinak. Já se vidím doma v teple, na nohou huňaté ponožky a kolem sebe ty moje kluky (do těch kluků samozřejmě počítám i mého muže :)).
A proto je potřeba to doma něčím pořádně zútulnit. Jeden velký kousek, který se o to také postaral si však zaslouží samostatný článek - ale o tom příště.
 Dneska to bude o tom, jak jsem propadla kouzlu kožešin a pálení svíček.

Svíčky jsou teď u nás na denním pořádku. Nejčastěji pálím večer, když děti spí, ale chvilku si najdu i přes den, kdy díky polednímu spánku Marečka nastává čas jen pro mě, blog a dobrou kávu.
Na fotkách můžete vidět mou oblíbenou svíčku z H&M, která opravdu krásně voní - příjemně, jemně, nic z čeho by bolela hlava. Což mě např. u svíček Yankee Candle bolí - na mne jsou prostě silné, ale vím, že jsou velmi oblíbené.

Kožešiny jsem doma měla vlastně od začátku našeho bydlení, ale byla to ta nejlevnější varianta co IKEA nabízí. Když jsem u své oblíbenkyně Elisabeth Heier zahlédla krásnou šedivo-černou kožešinu, rozhodla jsem se, že nastal ten správný čas pořídit nějakou kvalitnější. A díky tomu jsem narazila na pana Kafoňka a jeho eshop Scandesign.cz, kde najdete nepřeberné množství kožešin, polštářů či taburetů.

A věřte, že je budete milovat! Něco tak úžasně hebkého našemu obýváku opravdu chybělo a já jsem moc ráda, že ji doma máme.

Mějte krásné dny.
Vaše Teru

















7 komentářů:

  1. http://www.scandesign.cz/eshop/predlozky-z-ovci-kuze/barvena-islandska-jehneci-kuze---dlouhy-chlup---silver-dt,z303.html
    Dobrý večer, je to prosím tato? Máte krásné fotky a na tento e-shop již koukám déle, ale nebyla jsem si jistá jestli do toho jít...ale kozesina vypadá fakt super... dekuji moc ... Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, ano, to je ona. Nebojte se a běžte do toho, věřím, že budete nadšená stejně jako já!:-)
      Dekuji za komentář a přeji krasny den.

      Vymazat
  2. Ahoj Teri, nemyslím si, že by byla méně kvalitní, spíš z jiného druhu ovce :-D. Ony tyhle dlouhosrsté zase při velkém používání více plstnatí. Ale je fakt nádherná a hlavně za třetinovou cenu jako u skandinávských značek, super kup! A taky musím pochválit nový design blogu, název jsi psala sama? :-o Prostě dokonalé, pure & white!
    Mnoho pozdravů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šári, no, o tom druhu ivce bych pochybovala, ja mela totiz vzdycky umělou :-D tak uvidime jak se mi bude udržovat, je ale opravdu uzasna. A dekuji moc za pochvalu! Název je sice psány rucne, ale bohužel ne mou rukou - to bych nedala :-) doufam, ze je u vas vse v pořádku! Pusu :-*

      Vymazat
    2. Hihi aha, tak to potom jooo! :-D Momentálně zase nic nestíhám, ale jinak se máme fajn ;-). Opatrujte se a hlavně ať jste zdraví!!!

      Vymazat
  3. Terez, je moc pekna, hned bych na ni usedla:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se teda přiznám, že podzim moc v lásce nemám. Sychravo, plýskanice. Holt když bydlíte na horách, tak nečekejte žádné babí léto. Jediné, co mi zlepší den, jsou akumulační kamna od www.flamen.cz/product-brands/norsk-kleber/ ... Topíme vždycky už od poloviny září a to teplo od nich je fakt jako v létě od sluníčka. Navíc se v nich topí fakt jednoduše, takže to zvládnu i já. :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram