Kde je jaro?

Šedou vázu Cooee, o které by minulý článek, jsem si oblíbila víc než dost a tak z původního plánu, že bude pořád jen na jídelním stole, nezbylo skoro nic. Vázu neustále přesouvám a vážně si ji užívám. Vypadá úchvatně naprosto všude. Opravdu :-) Takže kdo váháte, neváhejte! Stojí za to.

Včerejší den se nesl ve znamení MDŽ a všude se to jen hemžilo květinami. Já mám muže bohužel pryč a tak jsem si květiny dopřála sama. Konečně jsem narazila na světlounce růžové růže a tak jsem neváhala ani minutu a hned je naaranžovala do oné šedé krásky. K aranžování mi dopomohl oblíbený eucalyptus, který mám neustále doma při ruce (najdete ho skoro ve všech místnostech našeho domu :-)) ať suchý někde zavěšený nebo čerstvý ve váze s vodou.

Víkend se u nás ponese ve znamení oslav - mám totiž v sobotu narozeniny a tak po dlouhé době vyrážíme s mužem na večeři. Samozřejmě doufám, že i on se vytasí s nějakou voňavou (nejen) eucalyptovou kráskou :-)

Tak takový malý pozdrav od nás a zase brzy pa.
Mějte se krásně.

Vaše Teru









2 komentáře:

  1. Zmizel mi komentar:-(....
    Moc hezke, Terezko, vsechny ty odstiny barev na vsem.
    Uzijte si vecer ve dvou a krasne narozeniny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Terezko, přeju ti vše nejlepší, hlavně hodně zdravíčka, štěstí, lásky a vše co si budeš přát. Ta váza je opravdu úchvatná a ten nový košík celý koutek rozzářil. Měj se krásně, pa.

    OdpovědětVymazat

Instagram