Spánek za úplňku

                            Pamatujete si ještě jak jsem mluvila o nových roletách do ložnice? 
Ono je to totiž stále v jednání, protože co si budeme povídat, není to úplně levná záležitost, zvlášť když máte v jedné místnosti 4 taková okna. Rolety jsem nakonec vybrala od firmy VELUX, protože od nich máme i okna. VELUX je takové synonymum pro střešní okna, že? Velkou nabídku naleznete na webových stránkách VELUX nebo itzala.cz, která je sesterskou společností firmy VELUX. A dobrá zpráva je, že tam mají zrovna slevy :-)

Nakonec jsme to však vymysleli tak, že roleta bude pouze na mojí straně - manželovi světlo nijak nevadí, kdežto na mě svítí dost často měsíc v úplňku. Nemám k němu moc kladný vztah, protože když jsem byla malá, byla jsem náměsíčná. Tak se ho teď trochu bojím a mám z něj respekt. 
Zvlášť, když mi svítí přímo do obličeje :-)

V dnešním článku se tedy opět budeme bavit o ložnici. Vyfotila jsem pro vás jarně "vytuněnou" ložnici. Víte, že jaro mám moc ráda a k němu pár barev prostě patří. Horčicovou jsem oblíbila natolik, že se objeví i v novém dětském pokoji, který chystám pro Marečka. 
Vzhledem k tomu, že nad postelí nemám možnost nějakých plakátů, využívám již zmiňovaná střešní okna. V tomto případě jsem na ně zavěsila světlo "žárovku" a kytici eucalyptu.

Co na to říkáte? Libí se vám tato barva?

Mějte se krásně. 
Vaše Teru












Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram