designSUPERMARKET ´15

Letos jsem se poprvé zúčastnila Design Supermarketu, který se konal v centru Prahy. Akce probíhala ve dnech 10.-13.12. v Kafkově domě nedaleko Staroměstského náměstí.
Vyrazila jsem tam s kamarádkou, kterou jsem poznala díky blogování a stejné vášni k designu. Tušíte kdo by to mohl být?:-) Je to skvělá Verča z My White Obsession! A já blogu nikdy nepřestanu děkovat za to, že mě dal dohromady právě s ní!
 Už to značilo, že to bude naprosto úžasný den. A taky byl! A utrácení v H&M home pak byla sladká tečka na konec.

Vzhledem k tomu, že mám dvě děti a sourozenecký kočárek, tak to pro nás bylo trochu složitější. Dům je do patra a bez výtahu - pět pater plných designu, které jsme prostě nemohly vynechat! 
Naštěstí se v dnešní době najdou gentlemani a díky tomu nám vždy někdo pomohl. Nakonec jsme ale kočárek nechaly ve druhém patře a zbytek prošly každá s jedním dítětem - já s Marečkem v náručí a kamarádka s Matym za ruku.

Matymu se to kupodivu moc líbilo, zřejmě správné geny!:-) 
Kamarádku si velmi oblíbil, takže ta chudinka musela chodit přesně tam, kam chtěl on. A že toho chtěl vidět. U jednoho stánku ho natolik zaujal vysoký klobouk, že si ho musel zkusit. Pobavil tím i paní prodávající, která neváhala přiskočit a vyfotit si ho také.




 Podařilo se mi pro vás pár věcí nafotit, hlavně ty, které mě nejvíce zaujali, ale všechno tam bylo moc hezké! No posuďte sami :-)


















Mějte se krásně.

Vaše Teru

5 komentářů:

  1. Terezko, krásné!! Jak já toto pražandám závidím... Hned bych vyrazila. Mám ještě dotaz - nepamatuješ si náhodou autora váz a karaf na 9. a 10. fotografii? To mě moc zaujalo... Díky a krásné dny. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Kacenko, bylo to skvěle a jsem rada, ze jsem našla stejneho blázna jako jsem ja :-) muz semnou na tyhle akce moc chodit nechce :-D
      Myslis ty s korkem? Mam nekde vizitku, najdu a napisu :-*

      Vymazat
    2. Kacenko, tak je to - http://www.drzmiskova.cz :)

      Vymazat
  2. Teri, krásný! Zaujalo mě přesně to samé... a jinak červenám se! :D Taky děkuju!!! bylo to moc fajn a těším se na příště ;) Posílám speciální pusu Matymu ;-*

    OdpovědětVymazat

Instagram