Pozdní večer (čtvrtý máj)

Dnes přicházím s trochu pozdním článkem, ale až teprve teď jsem si sedla k sepsání a úpravě fotek. A taky trochu relaxu pro mne. 
Někdy jsou ty dny opravdu hektické. A v těchto dnech jsem opravdu vděčná za své hodinky Daniel Wellington. Pokud máte drobnou ručku a zaujala vás kolekce Classic Petite mám pro vás hned dvě dobré zprávy.

Ode dneška totiž můžete tyto hodinky mít i s koženým páskem! A když zadáte kód "TEREZA", máte ihned 15% slevu (a to nejen na ně)!

Jak jste si určitě všimli, v poslední době jsem si oblíbila hořčicovou (a jí podobné odstíny) a tak moje volba byla jasná. Vybrala jsem Classic Petite Durham, které se perfektně kombinují s mou oblíbenou khaki, která mi na toto jarní období skvěle pasuje ( a nosím ji teď opravdu často). V ložnici však vévodí jiné barvy, tak nakoukněte jak jim to spolu sluší a třeba objednáte stejné hodinky jako já:-)

Mějte se krásně a zase brzy.
Vaše Teru







2 komentáře:

  1. Krásna kombinácia farieb. Horčicová je ako zlatá a so šedou ju mám veľmi rada. Je to taká ukľudňujúca a luxusná kombinácia farieb. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Dobra volba, horcicova je hitem teto sezony:-). Hezke dny, Terezko. M.

    OdpovědětVymazat

Instagram