Be ACTIVE!

V poslední době se u nás (respektive u mě) leccos změnilo. Už nemám hlavu potopenou jen v bydlení a designu. Začala jsem se soustředit i sama na sebe a začala si budovat zpátky nějaké sebevědomí, které dvěma porody dostalo dost na frak (nejen sebevědomí, ale i tělo). A tak jsem se ponořila do cvičení a zdravé výživy. 

Proto některé nové články na blogu se budou zase věnovat i módě (což už jste si určitě všimli). Tentokrát jsem si pro vás nachystala malou inspiraci toho, jak vypadat sexy i ve sportovním :-)
Já jsem byla vždycky spíše "vymóděná" i na procházku kolem domu, ale v poslední době se můj pohled na to změnil. A proč? Protože jsem pro sebe začala něco dělat, jím zdravě a hlavně pravidelně, a co víc - "prchám" 2x týdně do fitka a k tomu každý den cvičím ještě doma.
Je to dřina, ale dřina u které vidíte výsledky a ještě jste díky endorfinům strašně "happy"- a to je ta největší motivace.

zdroj: www.pinterest.com

Pro tuto inspiraci jsem čerpala hlavně ze stránek esprit.cz, ale najdete tu i další značky jako např. Adidas a Nike, které sportem doslova žijí. Základ jsou kvalitní legíny, ve kterých se při kterémkoliv pohybu budete cítit dobře - já jsem od značky esprit vybrala žerzejové legíny v šedé barvě, osobně však preferuji trochu jiný materiál a tak jsem jako náhradní variantu zvolila 7/8 legíny E DRY. No a co si budeme povídat, venku není ještě takové teplo, aby jste si např. svůj večerní běh vychutnávali bez nějaké mikiny či bundy. A kdo říká, že sportovní věci nemůžou být zároveň funkční a módní? Objevila jsem totiž všemi oblíbený Bomber i ve fitness sekci. Tak vyběhněte stylově!:-)
Důležitým kouskem pro jakýkoliv pohyb (hlavně pro běh) je potřeba i kvalitní podpora prsou, u mne v tomto případě zvítězila stylová sportovní podprsenka v šedočerné kombinaci. Celý outfit pak oživí růžové (vínové) doplňky v podobě tílka, běžeckých bot Adidas a sportovní tašky, do které uložíte všechny své nezbytnosti včetně důležité láhve s vodou.


1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6. , 7. , 8. , 9., 10.

Takže pokud mne někdy potkáte při běhu či dokonce ve fitness centru, můžete mít jistotu, že budu oblečená podobně jako v mé koláži, kterou jsem pro vás nachystala. V poslední době jsem si totiž oblíbila růžovou, kterou ráda kombinuji s neutrálním základem. A tak podobnou kombinaci u mne objevíte po celé jaro - ale nebojte, nechodím v legínách :-) Růžovou kombinuji na špercích a hodinkách či lehkém kabátku, zbytek jsou většinou džíny, Superstary a crossbody kabelka. 
                                            V jednoduchosti je prostě síla za každé situace!

Tak přeji krásný nový týden a brzy se zase těším!

Vaše Teru




2 komentáře:

  1. Krasné kousky. Já teda vypadám ve všem děsně, zpocená a rudá 😂 Prosím, podle čeho cvičíte doma? A cviky v posilovně vám někdo sestavil? Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, já jsem ve všem pak taky jako červený upocený prasátko, ale člověk se cítí líp když mu to aspoň trošku sluší :-D Do fitka chodím na pás nebo Eliptical, nebo občas na Kruhový trénink (zatím jen jednou a byla jsem mrtvá :-D), doma cvičím s 30ti denní výzvou (mám od nich i jídelníček) a nemůžu si to vynachválit, jen co mi skončí toto, chci navázat na další :) Znáte je? Jsou fakt skvělý :)

      Vymazat

Instagram