Pure & white

Když jsem poprvé uviděla novou kolekci Classic Petite Bondi, hned jsem si řekla - WOW, to je přesně pro mě! Stříbrnobílá varianta mi totiž evokuje ono "pure & white" na kterém si "zakládám" a tak nějak ke mě patří. I když postupem času přidávám různé barvy i do šatníku, pořád jsem prostě minimalista.

K oné čistotě mi celkem zapadá i trend letošního jara (léta?) - vzdušné košile, šaty, které v některých případech mohou připomínat i pyžamo :-)
Opravdu ne všechny takové kousky jsou nositelné, ale já jsem jich pár objevila a teď vám povím, kam na ně. Možná budete překvapeni, že se nejedná  o velmi oblíbenou Zaru, ale o H&M (košile na fotce) a NewYorker, do kterého jsem ještě nedávno opravdu nechodila. Ale po pár úlovcích jsem mu dala šanci. Někdy když člověk nic neočekává, najde vlastně daleko víc :-)

Na závěr mám pro vás zase 15% slevu na všechny hodinky Daniel Wellington. Tentokrát použijte kód "PUREWHITECZ15" a sleva se vám hned načte.

Tak krásný víkend.

Vaše Teru












Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram