DIY inspirace

Každý jistě znáte pojem DIY (do it yourself), že? Už jste se někdy do nějakého "udělej si sám" pustili? Věřím, že každý není ochotný obětovat několik set korun za již hotovou designovou věc a toto je skvělá volba, jak ušetřit a ještě ukázat šikovné ručičky. Proto jsem se tentokrát zaměřila na inspiraci v tomto směru. Sama jsem si nedávno natřela stoličku z IKEA a začala ji používat jako svůj noční stolek. Ale to se brzy dozvíte v dalším článku. Zde uvidíte vše co mě zaujalo natolik, že bych se do toho sama (a s chutí) pustila :)



Mějte se krásně.


Vaše Teru 

































6 komentářů:

  1. Chystám se na tisk polštářku... Tisíckrát ohranej motiv stromečků ála FLD :-D. Tak uvidíme... A taky něco s korálkama... Betonový svícny a vázy se mi líbí. Teď mají pěknou betonovou na Coclea, tak koukni;-).

    OdpovědětVymazat
  2. U nás jedou bramborová tiskátka:).
    A indiánský stan jsme taky měli http://syroovka.blogspot.cz/2013/08/indianske-leto.html
    Hezký blog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju! :) krasne teepee!! Melo úspěch? Premyslim, ze se do nej opravdu pustím :)

      Vymazat
  3. Vdaka za inspiraciu. Na ten stan myslim uz davno, toto leto ho uz urcite urobim. Urcite to malo uspech, vsak ze?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do stanu jsem se nakonec jeste nepustila a nevim jestli vubec pustím, nas maly zatim schovky moc nemusi, tak uvidíme časem :) každopádně jsem rada, ze se inspirace libi, mam radost!

      Vymazat

Instagram