Před a po

Krásný večer za mlhou hustou tak, že by se dala krájet :))

Při tomto chladném podzimním dni mě napadá spousty věcí, které bych ráda udělala, dala na svůj blog. Jste na tom stejně? Máte v tomto období také přemýšlivou náladu?

 Já jsem si totiž uvědomila, že tu nemám žádné fotky našeho domečku, kde by bylo vidět více než dekorace :) Miluju detaily a postuji hlavně ty, to už víte. Rozhodla jsem se tedy, že ukáži pár fotek, které jsem fotila v průběhu proměny našeho domu. Není jich moc, protože s prckem jsem se na baráček tolik nedostala, ale rozdíl vidět je a to je důležité. Když to takhle zpětně vidím, musím uznat, že jsme tu udělali opravdu hodně práce (hlavně tedy manžel :-)) a jsem na to (na něj :-)) velmi pyšná. A dokud to nebude dokonalé, ještě nás spousty práce čeká, ale v porovnání s tím, jak to tu vypadalo předtím, už je to nic.

Dům byl zařízen draze, ale naprosto bez vkusu (hlavně tedy toho mého :-)). Největším strašákem byly, a stále vlastně jsou, koupelny. Ty jsme ale ZATÍM nechaly tak, jak jsou. Rozhodli jsme se hlavně pro změnu podlah a koberce v dětském pokojíčku. Dle ohlasů jsme asi vybrali dobře - alespoň tomu věřím :) Zpětně si říkám, zda by nebyla světlá podlaha lepší i v chodbě, ale na druhou stranu, ten kontrast bílé zdi a tmavé podlahy, také není k zahození. Spíše uvažuji z praktického hlediska. 
Podlahy jsme vybírali opravdu dlouho, nevěděli jsme zda je lepší dřevo, laminát či vinyl. Nakonec to vyhrál vinyl a jsme moc rádi, dřevo jsme dali pouze na schody a to z toho důvodu, že se nám nelíbilo zakončení hrany u vinylu. Co se týče barev, bylo nám dopředu jasné, že chceme světlý obývak a tmavou chodbu a věřte mi, že sehnat pěkný světlý (až bílý) dekor je docela fuška :) Nakonec jsme sehnali od firmy QuickStep - ten jediný splňoval nároky nás obou :)

A teď už dost kecání, tady jsou slíbené fotky - věřím, že nás také pochválíte :) 


Mějte se krásně!

Vaše Teru




1. Stav při převzetí domu
2. Průběh rekonstrukce
3. A hotovo :)













6 komentářů:

  1. Krása! Krasko! :-* to musela být fuška :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem ti to psala, tak víš... Tu červenou stěnu bych nevystála ani jeden den:-D. Jste borci a ty jsi moc šikovná, jen tak dál! Těším se na další inspiraci;-). Btw, máme stejnou kuchyň, jen s jinou pracovní deskou:).

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, to je fakt úžasná proměna. :) Taky jsme to u nás doma teď tak trochu předělávali. Hlavně už bylo po letech všude potřeba vymalovat. To bylo asi nejdůležitější. Můžu ale říct, že všechno to přestavování nábytku bylo vlastně ve finále mnohem náročnější, než samotné malování. Taky jsem zjistil, že krepová lepící páska a igelit jsou opravdu skvělí pomocníci. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram