První recenze

                     Bugaboo Bee3 van Gogh




V rámci spolupráce s Vanda store jsem dostala jako první k testování tento nádherný kousek od Bugaboo – jedná se o vysoce limitovanou edici kočárku Bee3, který je inspirovaný samotným Vincentem van Goghem. 


Konstrukce je u této limitky laděna do tmavězelené barvy – přiznám se, že ta mě zaujala na první pohled a daleko více než výrazná stříška se vzorem Almond Blossom. Střecha je z velmi zvláštního materiálu, mně to připomíná satén. Sedák je barvy Petrol Blue s již novými a velmi vychytanými pásy. Madlo je potažené kůži, která naprosto perfektně pasuje k barvě konstrukce. Vše je do detailu promyšlené.


Já jsem pro vás kočárek testovala jak v obchodních centrech, tak v centru Prahy na kostkách, ale i v terénu jako takovém – zoo či na fotbalovém hřišti :) Sama jsem hrdou majitelkou Bugaboo Bee+ All black a tak se samozřejmě nevyhnu srovnání těchto dvou modelů.


Začnu tedy konstrukcí – je rozhodně lepší než u jeho předchůdce, připadá mi stabilnější a těžší, lépe drží na povrchu a o chlup lépe se ovládá. Ale pro někoho mohou být problémem malá kolečka. Hlavně tedy ta přední. Asi víte jak vypadají některé chodníky u nás – samá díra, poničený obrubník atd. Já osobně už jsem si na to zvykla a tak mě nějaké zaseknutí předních koleček nerozhodí, ale na druhou stranu (a pro pobavení :)) si představte jak jdete v klidu s úsměvem na rtech po chodníku a najednou břichem (já teď tedy obzvlášť) narazíte o rukojeť. Já si vždy připadám trochu trapně. Avšak rukojeť se dá snížit či zvýšit pomocí bílých klapek po stranách. Takže ani malý a ani vysoký člověk by neměl mít problém – já s pupíkem nic neudělám :)






Co ovšem beru jako jeho velké plus je naprosto jednoduché skládání a rozkládání. Stačí stisknout bílá tlačítka na rukojeti (vše co je na kočárku bílé, má nějakou funkci), lehce zatlačit a z kočárku je placka, která se vejde do každého kufru. Testováno v Peugeot 508 kombi, ale i v krátké Škodě Fabii – tam už je malý problém s místem, ke kočárku toho už moc nepřihodíte.


Při rozkládání stačí nohou přidržet konstrukci u brzdy a zatáhnout za rukojeť. A je rozloženo, jen pozor, musí to jakoby cvaknout. Na konstrukci jsou nalepené z každé strany samolepky, které vyznačují zda máte správně rozloženo. V porovnání s předchůdcem (Bee+) se mi tento model zdá malinko těžší, trochu mi dělá problém ho vytáhnout do kufru auta, jinak to ale člověk ani nepostřehne.





Sedák je pro mě veliká změna – zdá se mi méně vypolstrovaný, na pohled na mě nepůsobí moc pohodlně, zdá se mi i trochu užší, ale hlavní testovatel si nestěžoval – naopak, usnul v něm velice rychle. 

Na druhou stranu je z daleko lepšího materiálu, řekla bych, že odolnějšího :). Já osobně nedám dopustit na podložky, ale tady jde vše krásně setřít vlhkým hadříkem a nemusíte investovat další peníze. 





Co se týče pásů, z těch nepřestanu být asi nikdy nadšená. Pro mě je to opravdu velké +. Pásy krásně drží tvar, nikam se malému nezarývají a systém rozepínání mi přijde jednoduše geniální. Manžel z nich zpočátku moc nadšený nebyl, ale co si párkrát zkusil zapnutí/rozepnutí, pochopil, co mám na mysli.





Prodlužovací střecha je u Bee3 už standard, za což Bugaboo velice děkuji. Když chci, aby malý usnul, jednoduše střechu rozzipuji a prodloužím. Malý tam má pak hezky zataženo a brzy usne. U Bee+ jsme měli trochu problém, protože ho lákalo koukat ven a vůbec nepomýšlel na spánek :)

Koš pod sedačkou v našem případě dostává velmi zabrat. Nikdy se mi totiž na Bee nelíbila žádná přebalovací taška a tak to vše vozím tam. Velikost je opravdu dostačující, i když se to někomu na první pohled nemusí zdát. Vejde se tam opravdu vše.



Tady vidíte jak máme naloženo a jak velká pohoda to v tom kočárku je :)


Sedačka lze samozřejmě otočit jak po směru jízdy, tak i proti. Přiznám se ale, že pro mě je to přehazování trochu oříšek. Dělala jsem to pouze jednou a to u našeho Bee+ a odradilo mě to na hodně dlouhou dobu. Jezdíme ale v podstatě pouze po směru jízdy – je to pro malého podstatně zajímavější.


Tímto se tedy omlouvám, fotky k tomuto tématu bohužel nemám. 


Sedačka nabízí 3 varianty jízdy – sed/polosed a leh. Vše se uzpůsobuje na zádové opěrce pomocí bílé páčky. My máme pro každou polohu své vlastní pojmenování – sed je na čumendu, polosed, když už si mne oči a pomalu mu padá hlava a leh, když už to prostě vzdal a spí :)

Co je ještě určitě dobré zmínit je to, že zádová opěrka lze zvýšit/snížit podle velikosti dítěte, tudíž by se tam mělo v pohodě vejít i tříleté děcko. 







To je vše z mého recenzování a doufám, že jsem Vám alespoň trochu pomohla si na tento kočárek udělat svůj názor.

Pokud Vás ještě něco zajímá, neváhejte mi napsat, od toho tu jsem :)


  

    A teď bych vše ještě ráda ohodnotila pomocí bodů (1 je nejméně a 10 nejvíce):
 

  1.  Skládání/rozkládání - 10 bodů 
  2.  Manipulace se sedačkou - otočení po/proti směru jízdy - 5 bodů 
  3.  Pásy - 10 bodů 
  4.  Sedák - polohování - 8 bodů 
  5.  Sedák - zádová opěrka - 7 bodů 
  6.  Váha kočárku - 8 bodů 
  7.  Úložný prostor pod kočárkem - 9 bodů 
  8.  Skladnost v kufru auta - 9 bodů 
  9.  Možnost obměny vzhledu kočárku - doplňky - 10 bodů 
  10.  Cena - 7 bodů





Mějte se krásně.

Vaše Teru



3 komentáře:

  1. Pěkná recenze Teri, krásně jsi to napsala! :-) Ty pásy jsou teda naprosto boží, jaktože jsem si jich nevšimla dřív?! Kočárek je hotové umělecké dílo, opravdu luxus!

    OdpovědětVymazat
  2. Po prečítaní a videní foto po buffalle k nám určite pribudne Bee3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že Vás má recenze přesvědčila k jeho koupi :) brzy se můžete těšit na další :-)

      Vymazat

Instagram