Velikonoční výzdoba

Jedná se o velmi jednoduché DIY návody na velmi jednoduchou výzdobu. 

Po Vánocích mi stále zbýval mramorový a černý pevný papír a tak jsem se rozhodla, že je použiji na vajíčka. Kamarádka mi přivezla suché větve (muž je aktivně dal do květináče s vodou, nakonec to nebyl tak špatný nápad :)) a já jsem začala tvořit. 


Potřebujete:


pevnější papír - čtvrtka 
nůžky
tužka
   předloha vajíčka
guma
provázek - já nakonec použila černou nit





Na čtvrtku si nakreslete tužkou vajíčko a vystřihněte, Do horní, užší části každého vajíčka si udělejte dírku, provlečte nitku a zauzlujte. A můžete věšet na větvičku, je hotovo :)




Druhý DIY návod je také velmi jednoduchý, ale pozor na silný vítr :))


Potřebujete:


noviny - ochrana trávy, pokud tvoříte venku 
černý sprej - nebo jakoukoliv jinou barvu, dle vašeho vkusu a oblíbenosti
krabička od vajíček
gumové rukavice



   

Než vyrazíte ven, ustřihněte si z krabičky na vajíčka požadovanou velikost - já jsem zvolila na 4ks vajíček.
Jde to docela ztuha pokud nemáte ostré nůžky jako já :))
Pak už stačí jen řádně protřepat sprej a vyrazit na zahradu. Tam jsem si rozprostřela noviny (to by mi manžel dal, kdyby tráva byla černá :)) a začala sprejovat. Doporučuji použít rukavice, aby jste se vyhnuli ušpinění, ale jde to dolů odlakovačem na nehty. Mě v tom úspěšném sprejování trochu bránil silný vítr, ale nakonec jsem to zvládla.

Doporučuji to nechat alespoň dvě hodinky schnout.





A výsledek pak můžete vidět zde.


Mějte se krásně.


Vaše Teru





2 komentáře:

  1. Zdravím Teru, nápad s krabičkou na vajíčka se mi moc líbí, jednoduché a efektní! A hlavně potom hezky naaranžované. Moc pěkný blog a bydlení! Krásné Velikonoce...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, tak to jsem moc rada, ze se libi a dekuji za pochvalu!! Krasne Velikonoce přeji :)

      Vymazat

Instagram