Design Shaker

Měla jsem naplánováno jak o víkendu vyrazíme na veletrh For Habitat, vybereme dlažbu na terasu a pro vás nafotím něco pěkného na Design shakeru. Ale jak už to bývá, když se na něco těšíte, vždycky se to pokazí.. A tak jsem v pátek ulehla s bolehlavem a rozjíždějící se rýmou. Což o to, to bych přežila, v sobotu se z toho však vyklubala i horečka.

Ale nedokázala jsem se smířit s tím, že bych tam nešla a tak jsem se doma trochu vypotila, prolila čajem a když mi bylo lépe, tak jsme vyrazili. 
Musím říct, že jsem své síly trochu přecenila, protože se mi tam udělalo zle a museli jsme domů. Hned druhý den štafetu převzal manžel a k dnešnímu dni jsme nemocní všichni čtyři.
Takže když už se Marečkovi konečně prořízl druhý zoubek, přišla rýma a kašel. Pořád dokola, začarovaný kruh. Držte nám palce ať jsme brzy fit, v příštím týdnu mě totiž čeká důležitý krok.

Mám pro vás pár fotek toho, co mě na DS zaujalo, snad se vám budou také líbit. Já jsem to tam opravdu jen prolítla, líbilo se mi tam moc, ale teď zpětně to vidím všechno jako v mlze - příští rok mi to nic nesmí pokazit :) Snad vás alespoň ty fotky potěší!

Mějte se krásně, já jdu zase na čaj.

Vaše Teru











Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram