Insta momenty

Tak jak se vám líbí dnešní počasí? Mě to teda zatraceně překvapilo, protože březen pro mne znamená jaro a tohle teda s jarem nemá nic společného. 
Ráno jsem vezla malého do školky, všude kalamita, dokonce prý nešel proud. Tyhle komplikace se mi nelíbí, ale takovéhle počasí přece mělo být v prosinci. Na Vánoce. 
Člověk už se těší na jaro, kytky na zahradě naladěny na stejnou vlnu a pak chudinky dostanou takový šok v podobě těžkého a mokrého sněhu. 
Povím vám, že jsem ráno měla co dělat, abych ten sníh odhrabala, nakonec stejně musel zakročit muž, jsem slabá jak moucha :))

Dnešní článek je takové malé ohlédnutí za mým Instagram životem. Když nestíhám blog, tak alespoň tam se snažím přidat jednu fotku denně. Abych s vámi byla stále v kontaktu. 

A že mě ještě nesledujete? Tak to musíte napravit, ať jsme stále ve spojení! :)

Najdete mě tam nově jako purewhitecz .
A tady přináším zlomek toho, co najdete právě na mém Instagramu.


Krásný usněžený den.

Vaše Teru














Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram