Jaro


Jaro jsme sice už oficiálně přivítali, ale dle dnešního počasí to tak nevypadá. U nás je pěkně zataženo a od rána prší. A co u vás?
 Ale o víkendu má být prý krásně, tak snad se to vyplní a my si budeme konečně užít krásného sluníčka. Pro mě je jaro a podzim nejkrásnější období v roce - na jaře to všechno krásně kvete a na podzim má listí nádherné barvy.
Proto jsem jarní výzdobu volila s kapkou měděné ve formě vajíček. Ještě mám koupena malá zlatobílá vajíčka na zavěšení na větvičku, ale pro tu jsem se ještě nedostala, takže to si pak budete moci prohlédnout na mém Instagramu.

Už jsem vám určitě říkala i loni, že Velikonoce moc nemusím, ale těm dekoracím se ubránit nedokážu a přece jen to tu dělají zase o něco útulnější.
Oproti loňské výzdobě jsem přikoupila jen pár drobností - vajíčka, podtácky, talířek a vázičku. Původně jsem to chtěla ladit s jemně růžovou barvou, ale nakonec mě více zaujala tato kombinace. Ale růžové vázičce jsem odolat nedokázala. Má jemňounký nádech, který se vám určitě bude také líbit. A až v ní bude ponořený bílý tulipán, bude to ještě o něco hezčí.

Kočičky jsou z naší zahrady, to je první rok co nám tu něco roste a kvete. Já jsem sice spíše na řezané květiny (to už jste si určitě stihly všimnout), miluji, když je mám ve váze čerstvé. To mi připomíná, že si musím brzy zase nějaké koupit, ale zatím se drží narozeninová kytice od manžela, vypadá pořád jako čerstvě koupená.

Tak se pojďte podívat, jak jsem si s tím pohrála tentokrát.

A užívejte si prodlouženého víkendu a ať vás nikdo moc nevyšlehá :))

Mějte se krásně.

Vaše Teru













1 komentář:

Instagram