GIVEAWAY


Je pátek, víkend je za dveřmi a tak máte všichni dobrou náladu, že? Ale co kdybych vám ji ještě trochu vylepšila?
Jste pro?

Ve spolupráci s Pechlatdesign.cz jsem si pro vás nachystala GIVEAWAY o velmi oblíbenou a téměř nesehnatelnou Pileu peperomioides. Pan majitel Michal sehnal nesehnatelné a v rámci této GIVEAWAY máme k dipozici tyto dvě krásky.

Tak co, máte radost?



Podmínky giveaway:

Sledujte  a Pechlat design na Instagramu. Do komentáře zde pod článek pak stačí napsat, že nás sledujete. Připište i něco milého o malé Pilee (např. proč by se jí mělo líbit právě u vás atd.) a emailovou adresu. 

Giveaway je platná od dnešního dne, tedy 1.7. až do 7.7. do půlnoci. Dva výherce pak vybere sám majitel Pechlat design.

Přeji hodně štěstí!
A krásné prázdniny!

Vaše Teru


23 komentářů:

  1. Sleduji :) U nás by měla Pilee spousty rostlinných kamarádů a určitě by se jí tu líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Od té doby, co jsem se přestěhovala do dvoupokojového bytu mám spoustu místa na rostliny. Poměrně brzy jsem zjistila, že ty, co jsem měla dříve u rodičů v jednom pokoji ani zdaleka nestačí. A tak jsem se rozhodla, že za úspěchy ve svém životě se budu odměňovat roslinkami, abych si udělala svůj domov co nejútulnější.
    Pilea by byla úžasnou odměnou za obhájení bakalářské práce a získání titulu Bc. které se mi ve středu podařilo:)

    PS: Svými krásnými fotkami jste mě "donutila" si založit instagram, takže mohu napsat i sleduji!

    Mějte krásné léto. Martina (martinaanna@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto rostlinku neznám, ale moc ráda bych si o ni zasoutěžila protože momentálně reorganizuji byt co se týče rostlin, květin, dekorací apod :) Hledám nějaké vhodné kvítečko do ložnice a to by mi tam pěkně pasovalo :) sleduji tě na insta,fb :) děkuji a pěkný den :

    OdpovědětVymazat
  5. Tebe Terezko sluduju už dlouho tady i na IG, ale díky moc za tip za dalšího šikovného člověka, u kterého se můžu pokochat.. Pileu sháním už dlouho, zatím jsem neměla štěstí, ale Pilea sama prý přináší štěstí a penízky, tak já jim klidně otevřu dveře :) V GA zkusím to štěstí :) p.nadvornikova@seznam.cz I tobě krásné prázdniny a pohodové léto!

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji :-)))
    U nás by se jí líbilo třenba právě proto,že mám zítra narozeniny a byl by to třeba úžasný dáreček :-))
    a mmch,moc jí to sluší v těch úžasných květnících
    krásný den
    Magdalena ( Magdalena.S@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujem a dufam, ze sa mi podari vyhrat, vyhra by mi urobila velku radost ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji a pileu miluju :-) je to krásná, stylová rostlinka, která spolehlivě zútulní každý koutek..
    Bára (Pinosova.B@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Vás již delší dobu sleduji, dnes jsem díky Vám objevila i dalšího nadaného designéra, takže jsem velice ráda začala sledovat i Pechlat design. Po Pilee toužím již dlouho, zatím se mi jí sehnat nepodařilo, takže by mě výhra moc potěšila a dostalo by se jí té nejlepší péče :)
    e-mail: teryk18@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji (jako m_prochazkova). :-) Obrovská inspirace pro nás, zařizujeme nový byteček, nové "hnízdo" :-).

    Pilee by se u nás určitě líbilo, jednak proto, že by se s námi stěhovala do našeho nového, malého útulného bytečku (kde by se kochala, stejně jako my, pohledem na všudypřítomné uklidňující neutrální barvy a skandinávský styl) ale také proto, že bychom ji opečovávali a zahrnuli nekonečnou láskou :-) :-).

    Pěkný den, užívejte sluníčka! M. + Mareček

    OdpovědětVymazat
  11. Tááák a je to, sleduji :-) Vás blog už navštěvuji dlouho, instagram nově :). Pileu si přeju sehnat už od té doby, co jsem se zamilovala do skandinávského stylu. Už jsem jednou soutěžila na jiném blogu, ale bohužel :-)...Ty obaly na kytky a kyblíky/buckety od Pechlat design sou naprosto úúúžasný. Přeji krásný začátek prázdnin. Díky za soutěž :-)maskova.hana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. O pilee slýchám tu a tam na sociálních sítí už nějaký ten pátek. Vždycky mě fascinovaly její listy. Je prostě divná a to já mám ráda, takže by k mým ostatním rostlinám perfektně zapadla :D V průběhu léta mě čeká stěhování, tak si umím představit, že by v novém bytě dostala nějaké čestné místo :)
    Díky za soutěž, na instagramu vás sleduji jako @vejunkaz a můj mail je vzeh@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  13. Terko,sleduji tvůj blog i IG,jsi šikovna��Pileu bych ráda do naší nové ložnice,kterou připravuji vlastnimi silami v severském stylu.dříve nám sloužila spis jako skladiště,tak mám velkou radost,a tato kytička by se mi velice hodila��Hezký víkend(u nás s 2.vlnou neštovic��)
    evcikevil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ano ano, mám radost! :) Sleduji vás, díky za tolik inspirace a nápaditosti! :) Chtěla bych napsat něco vtipného, ale jaksi mě nic nenapadá :-D Pilea prostě frčí a moc by se mi líbilo, kdyby zdobila i můj byt <3 Jednu rostlinku bych věnovala mamince a soutěžily bychom, které z nás by lépe prospívala :) PS: ty květináčky jsou parádní! Pěkné léto přeji! pavluskam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Momentalne mam v loznici na parapetu prazdne kvetinacky a byla bych velice potesena, kdybych ji vyhrala. Porad hledam vhodnou malou rostlinku. Jinak se mi libi tvuj blog a preji dalsich mnoho napadu a diky za inspirace.
    Hezky vikend.
    janakomenda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji :) A Pileu bych brala hned už jen z toho hlediska, že ji přes rok hledám a prostě nikde není, takže ztrácím i naděje, že by mohla být jednou má :/ navíc slavím 7.7. narozeniny, tak by mi to udělalo ohromnou radost .)
    Krásné dny všem duším přeji.

    jana.davidkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den Terko, sleduji Vás už dlouho, ale to je úplně jedno. Co se týče Pilea je nádherná a ještě nádhernější a zajímavější je její příbeh, který jsem zrovna tento týden četla na blogu Mode de Boulangerie a tam jsem se do ní zamilovala na první pohled. Takže láska je opravdu velmi,ale velmi čerstvá. Věřím, že by se takové královně u nás líbilo. Přeji Vám ze srdce krásný víkend. Martina (martinaczech@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji a doufám v další květinový přírůstek. 😊 kytek mám opravdu hodně, ale tahle, ta by byla opravdu super kousek do sbírky a mela by tu nejake perfektní "čestné milosti" 😊 miluji květiny! 😍

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji :-) květiny jsou můj největší koníček a ráda bych měla tuto krásku. Vzorně bych o ni pečovala a až by se rozrostla, potěšila někoho dalšího :-)
    Děkuji Mirka (chromkovam@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji a věřím :) pileu chci, protože je krásná a trendy a ja krasne věci rada :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji a chci neb jsem měla 1.7. narozeniny a kytka je prostě krásná .Svaťka
    svatka.duf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. ahoj,
    sleduji jako cervenkaobecna
    Skvělá soutěž :) Proč by se měla Pilea dobře u nás? Máme v kuchyni i v pracovně spoustu kytek a manžel (ano, u nás je to opravdu on) se o ně náležitě stará. Razíme navíc zásadu, že když darovat kytku, tak v květináči, aby žila dál a přinesla tak víc radosti. Proto se u nás kytičky při výročích množí. Já kytičkám zase přidávám na dekoru (v zimě mají háčkované návleky, příležitostně jim zdobím květináče), takže dohromady tvoříme doma skvělý tým a kytkám se daří dobře. Věřím, že stejně tak by se u nás dařilo i Pilee :)
    přeji hezký den!
    Bára
    e-mail: cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Instagram