Letní posezení pro Bellarose.cz

Krásný sváteční den,
doufám, že si ho užíváte.

Dnes mám pro vás jen krátký článek o tom, jak jsem měla možnost dekorovat terasu pro Bellarose.cz.
Možná už jste to zahlédli přímo na jejich blogu či jejich facebooku. Já se však musím pochlubit i tady :-)

Téma bylo příjemné posezení s přáteli a já tak mohla využít naši novou terasu. Nejenže jsem mohla prostřít stůl za pomoci stylových doplňků, ale pomohlo mi to v hlavě utvořit nějakou přesnější představu o tom, co bych tam asi chtěla mít.

Lucerny jsou pro mne podmínkou, miluji je a skvěle doplňují tu útulnou atmosféru. Krátce po sepsání článku jsem byla u kamarádky na vínku a na terásce, a hned mě napadlo - ještě, že jsem tam zmínila i deku. Některé letní večery (tenhle obzvlášť) jsou opravdu chladné a příjemné zachumlání se hodí. Takže další věc, kterou nutně potřebuji je příjemná a stylová deka. Ale určitě postačí ta co mám doma.

Terásku pomalu zvelebuji podle svého, ale trochu to trvá, přece jen jsou trochu přednější věci (jako např. dodělání ložnice :))
Tak snad se vám můj styling líbí a rádi by jste se, u takto prostřeného stolu, usadili se mnou!

Více fotek zde, tak určitě nakoukněte.

P.S. Teď o mně chvilku neuslyšíte, protože nás čeká dovolená u moře. Jupí!
Tak se mějte krásně a užívejte prázdniny.

Vaše Teru






1 komentář:

Instagram