IKEA a její skříň Besta

O víkendu u nás nastala malá změna. Už dlouho jsem koketovala s myšlenkou, že bych do obýváku pořídila další Bestu z IKEA. Muž byl přes týden pryč a mě se nákup nábytku nechtěl podstupovat s klukama (ono by to ve finále ani nešlo, protože by se mi to všechno nevešlo do auta :)). A tak jsem vyrazila o víkendu - což bylo skvělé načasování, venku bylo krásně a tak spousta lidí byla venku, pršet začalo až později a tak byla IKEA poloprázdná. A já mohla samozřejmě ulovit i něco navíc :)

Bestu jsem zvolila stejnou jako máme v chodbě - dvojkostku v lesku. Plán byl jasný - využít prostoru, kde jsou lego boxy a pytel na hračky.

Kdo sledujete můj Instagram, mohli jste vidět jak vypadá náš každodenní obývak se dvěmi dětmi. 
A teď? Jistě, hračky jsou stále všude, když si s nimi právě hrají. Ale pak? Jsou krásně a přehledně uklizené, speciální polička na knížky je pro Matýska jako hotový ráj. 
A pytel jen poputoval jinam.

No ale víte co tou naší dvojkostkou vzniklo pro mě? Ráj pro další dekorování.
Takže tady máte pár fotek mé nové lásky :)

Mějte krásné dny.

Vaše Teru











1 komentář:

  1. Super, nádherný blog. Perfektně využité. Závidím to místo. Doma s ním bojujeme, hrůza. Každičké volné místečko je využité. Jen tak dál, tleskám!!!Krásný den Vám přeji Martina

    OdpovědětVymazat

Instagram