Nová pracovna

Krásný pondělní den,
jak se máte?

Jak jste se v minulém článku mohli dočíst, byla jsem na dovolené, proto ta moje delší odmlka. A co si budeme povídat, většina z nás přes prázdniny u počítače nesedí tolik jako dříve, že? A navíc když jsou tak krásné dny plné sluníčka (ale pro mě jsou krásné dny i ty s deštěm, miluji ten čistý vzduch po něm).
U moře jsem měla spousty volného času na přemýšlení, mohla jsem si v hlavě třídit další dodělávky či změny (a že jsem se těšila domů až se na ně vrhnu - blázen no :)) 
A dnes vám jednu změnu ukáži. 

Už delší dobu mi v pracovně vadila polička na obrázky - toužila jsem po obrazu přímo na stěně. Když jsem pak spolu s kamarádkou vyhrála obraz od Coco Lapine, bylo mi hned jasné, že tam konečně musí nastat změna. Protože to bylo první místo, kde jsem tento plakát okamžitě viděla a tou představou jsem se prostě nadchla.
A tak jsem se po pár dnech od příjezdu domů vydala do IKEA a svůj sen si začala plnit.

Já jsem s proměnou moc spokojená, co na to říkáte vy?

Krásné dny a brzy se zase ozvu.

Vaše Teru








2 komentáře:

  1. Terezko, krásné, velmi vkusné jak jinak. Mějte se prima. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, krásné, velmi vkusné jak jinak. Mějte se prima. Martina

    OdpovědětVymazat

Instagram