Giveaway s Terve.cz

Tak a je tu zase pátek. Že by bláznů svátek?:-)
Nenene, v tomhle počasí určitě ne... Ale já mám pro vás samé dobré zprávy.

Znáte e-shop s finskými doplňky Terve.cz? Slaví totiž 4.narozeniny a v rámci oslav vám nabízejí slevu 20% na vše co v jejich krásném obchůdku najdete. K uplatnění vám postačí kód "4NAROZENINY" a pozor - sleva platí jen do pondělí 10.4.2017.

Eshop je zároveň výhradním dodavatelem značky Lapuan Kankurit, která je ve Finsku velmi populární již od roku 1917, kdy jejich výroba započala. Jedná se o rodinnou textilku, která nabízí nejen lněné utěrky, ale také saunové doplňky, běhouny nebo deky. A o jednu takovou utěrku si můžete dnes zasoutěžit. Máte radost?

Stačí mi pouze do komentářů napsat co se vám od této značky nejvíce líbí a proč. Spolu s Michalem z Terve.cz vybereme nejlepší a nejoriginálnější odpověď a výherce si pak bude moci vybrat jakoukoliv utěrku Lapuan Kankurit :-)

Těšíme se na vaše komentáře (na které máte od dnešního dne týden) a držíme palce ať jste to právě vy, kdo utěrku vyhraje!

Krásný pátek a víkend.

Vaše Teru











11 komentářů:

  1. Zdravím,
    mě se moc líbí DEKA TRIANO 140X200, LEN-BÍLÁ připomíná mi moje dětství, když jsem spala u babičky měla na posteli takové ty matrace co se rozjížděly, byli tři za sebou a měly právě takový vzor. Tak jsem se teď zasnila a vrátila do dětství. Pa Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, Teru.
    Od Lapuan Kankurit už mám od loňských vánoc utěrku z psíky a teď si brousím zoubky na vlněnou deku ve stejném vzoru.. nebo že by tu s ovečkami.. nebo deku Iida? Ježíš, já fakt nevím kterou vybrat?!
    Jisté je ale to, že až vyrostu a budu mít doma sauničku (což určitě jednou mít budu), musím mít doplňky do sauny Eläinten. Ty saunující zvířátka jsou prostě božííí! :-)
    Což o to, ani utěrečkou z případné výhry bych nepohrdla. ;-)
    Krásné jaro!
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  3. Snazší by bylo asi vybrat, co se mi nelíbí, jelikož ze sortimentu se mi líbí většina. Ale obzvlášť me zaujaly deky, jsem dekovy maniak - příjemná deka a šálek čaje jsou pro me znamením pohody ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Teri,
    jen díky tvému odkazu na skandinávském bydlení jsem našla tento tvůj úžasný blog! <3
    Máš to tady super a určitě se sem budu pravidelně vracet pro inspiraci nebo jen tak pro potěšení očí a duše :D Takže jen tak dál!
    A když už je tady ta soutež, tak jsem taky zabrouzdala na Terve.cz a rychle jsem se zamilovala do plakátů (obrazů) se soby, vlky, ptáky, liškami, atd. Nějaký u mě určitě najde místečko :-)
    Drž se
    M.

    OdpovědětVymazat
  5. Me uplne nejvic dostala cepice do sauny - ne, ze by to byla ta nejkrasnejsi vec z nabidky (ta se ostatne vybira dost tezko, vsechno je paradni :-), ale moje mala dcerka pravila, ze si ji musim koupit, ze v ni budu vypadat jako ty zaludy, co jsme na podzim spolu sbiraly pro zviratka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše odpověď nás naprosto dostala!:-) Takže utěrka je vaše - můžete mi napsat email nebo dát na sebe kontakt, ať soutěž můžeme dokončit a vy se můžete těšit z výhry? Děkuji moc!:-)

      Vymazat
  6. Ahoj Terezko, samozřejmě i já se připojuji k této giveaway. TERVE je velmi pěkný obchod-už ho znám delší dobu. Překvapilo mi, že se zde neopakuje stejné zboží jako v podobných severských shopech, ale má originální kousky, které jsem mnohdy viděla poprvé. Něco jsem již zahlédla na blogu Lucieliving. A co by se mi líbilo? Moc mi zaujal úložný stolek Kerros-je velmi dekorativní a hlavně by plnil svou funkci víc než dost. Každé ráno by bylo originálně originální. PA

    OdpovědětVymazat
  7. a jéje. to jsme neměla vidět :)
    ty ovčí deky! a kočičí utěrka Koira! ach. líbí se mi tenhle alá dětský design a kvalitní materiály.
    marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den Teri, Lapuan Kankurit má nádherné věci vlněné deky ,osušky aaaaaach nevím co bych si vybrala nejdřív mám ráda věci ,které jsou navrhovány podle přírody motivy ,materiály a utěrky jsou naprosto božské myslím ,že utírání s nimi jde samo díky za soutěž Gabča. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Občas si říkám, jaktože mě ten severský styl pořád tak bere?! 😂 Jednak jsem teda ze severu (Čech 😊) a za druhé za to mohou blogy jako je tento. Krásné
    fotky stylových interiérů a věciček mě inspirují nejen k nákupům. Asi budu v brzké době muset doplnit sbírku hrnků o další kousek a tím je temně modrý hrnek Teema.
    Diky a krasný zbytek víkendu.
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Lan je uzasny prirodny material. Len nedavno som podlahla jeho kuzlu a som z neho nadsena. Lanove vecicky na terve.cz od Lapuan Kankurit su uzasne. Ja som sa momentalne zamilovala do lanovych uterakov Usva. Vyzeraju kvalitne a tak prijmene.
    Blanka

    OdpovědětVymazat

Instagram