2. narozeniny

Krásný den přeji!

7.9.2013 - to byl pro nás velký den. Narodil se nám náš první syn Matěj.

Už to jsou dva roky. Dva krásné roky s tím malým blonďatým chlapečkem.
Kam ten čas tak letí? Ani se nenadějeme a půjde do školky, do školy atd. Taky občas přemýšlíte jaké bude vaše dítě v pubertě, v dospělosti? Jaký bude mít život? Bude šťastný? Já věřím, že ano - děláme přeci všechno proto, aby tomu tak bylo.

To jsem na začátek trochu zamyslela, že? :-)


Tak přistupme radši k tématu. Slíbila jsem Vám článek o 2.narozeninách. A tady je!
Byla to pouze rodinná oslava, až bude větší, tak pozveme i kamarády - věřím, že příští rok si to užije ještě víc.

Oslavu jsem připravovala v myšlenkách pěkně dlouho, ale od začátku jsem měla víceméně jasno. Na pomoc mi přijela má sestra z Vídně, protože všechno jsme si připravovali sami - stejně jako loni. Papírové dekorace jsem si nechala dělat u Alenky ( http://www.oribodi.cz ) - ta mi pomohla i loni s knirky! :-)

Je to trochu stresující, chcete mít vše dokonalé a jak je známé - zákon schválnosti opravdu funguje a spousta věcí se začne kazit. 
Ale nakonec se to zvládlo! Alespoň myslím.. No, posuďte sami!

A víte, že tento blog slaví rok? Tímto bych chtěla moc poděkovat za vaši podporu! Neskutečně si toho vážím!

Díky!


Vaše Teru






































8 komentářů:

  1. Terezko,opět nádhera a opravdu v jednoduchosti je krása!!! :-) a Maty je moc pěkný velký kluk ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný pohoštění! Já tak závidím narozeniny v létě... Kéž bych mohla Emi uspořádat narozeninovou oslavu třeba na zahradě, s pěkným světlem... Ten náš únor je na prd:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Luci, od Tebe si toho moc cením :)
      Tak si udělejte oslavu jen tak!:-)

      Vymazat
  3. Dobrý den, narazila jsem na váš blog po přečtení ŽŽ. Moc se mi líbí. Můžu se zeptat, kde jste sehnala jídelní stůl do kuchyně? Moc se mi líbí. Právě jsme se nastěhovali do nového domu a tak hledám inspiraci. Děkuji Bára Valašsko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, co je to ŽŽ?:-) moc dekuji za pochvalu! Stůl mame ze Slovenska, ze stránek http://www.karpis.sk . Pokud nechcete tak velky jako mame my (200x90), tak jsem nedavno podobny zahledla v Tchibu :)

      Mějte se krasne!
      A jeste jednou dekuji za pochvalu:-)


      Teru

      Vymazat
  4. Dobrý den, tak se mi tu na stole popletlo několik časopisů. Byla to Marianne :-) Jinak děkuji za rychlou odpověď. Váš blog je potešení pro oko. Mějte se fajn a těším se na další články a foto. Bára

    OdpovědětVymazat

Instagram