Dny Marianne 2015

Krásný den přeji, tak co říkáte na letošní Dny Marianne? Využili jste je? Pokud ano, tak co jste si pořídili?

Já si konečně objednala vysněné věšáky The Dots od Muuto, které budou zdobit chodbu a dřevěnou ruku od Hay. Toužila jsem po nich hrozně dlouho a tentokrát jsem si řekla, že si je zasloužím a byl by hřích nevyužít slevu, kterou v rámci těchto dnů eshop poskytoval. Oboje jsem pořídila na Designville.







Dalším kouskem do mé sbírky se stala Sůl s rajčaty a provensálskými bylinkami od Nicolase Vahé. Miluji jeho koření, opravdu za ty peníze stojí! A vstupní chodbu ozdobí Pocket Organizer od Normann Copenhagen. Už se těším, až se klíče nebudou válet na botníku a budou hezky schované.
Tyto kousky jsem objednávala na nordicday.cz






Pár kousků jsem pořídila i do svého šatníku. Zkuste hádat v jakých barvách? :-)
Ano, bílá a šedá.
 A k nim jsem neodolala náhrdelníku v kombinaci šedivé a růžového zlata - to mě v poslední době opravdu bere. Je tu někdo stejný blázen do náhrdelníků jako já? Mám jich opravdu mnoho a pořád dokupuji další a další. Přitom se stále držím stejných barev - zlatá, stříbrná, bílá, šedá a černá.







Jsem se svými úlovky moc spokojena a brzy je uvidíte v akci!



Mějte se krásně.

Vaše Teru



6 komentářů:

  1. Zajímavé! K čemu je ta ruka, to je dekorace nebo má praktické využití?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekorace, ale daji se na ni zavesit i ty me slavné nahrdelniky :-)

      Vymazat
  2. Úžasné kousky, Teru! Věšáky a organizér obzvlášť. Náhrdelník je pecka - skvělá kombinace barev (já nejraději černo-stříbrnou klasiku). Moc zdravím!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc dekuji! Ja jsem stříbru na chut nikdy moc nepřišla, ale je fakt, ze takovýhle kousek mi v šatníku chybi - tak ti teda dekuju, zase nejaky musim koupit :-D

      Vymazat
  3. Ten náhrdelník je překrásný. Odkud je, prosím?

    OdpovědětVymazat

Instagram