Nová chodba a nejen to

Poslední dobou mám pocit, že se v našem domečku dlouho nic nezměnilo.
Okoli domu do toho nepočítám - o tom bude samostatný článek.

A tak neustále chodím a předělávám. Myšlenkami jsem jen u bydlení a toho, co je tady ještě potřeba "vymazlit".

Dnešní článek bude o mých přáních a touhách. Co bych si přála pořídit. Rozhodně to nebude hned a časem se to ještě určitě může několikrát změnit, ale hlas mého srdce teď mluví takto.

Vzhledem k tomu, že to tu ještě nemáme pořádně vybavené, tak mi chybí více úložného prostoru. Plánujeme pořídit velkou šatní skříň do pokoje pro hosty, ale zároveň bych ráda měla nějaké pěkné menší skříňky na zemi v chodbě. Toužím po opravdu jednoduché a nízké komodě. Na ukládání drobností a zároveň na moje další dekorování. Chodba je veliká a tmavá (jediné okno je střešní nad schody) a ráda bych ji tím oživila.

V IKEA mne jich pár zaujalo, ale nakonec to stejně dopadne tak, že pořídím hladkou a lesklou Bestu bez úchytek, kterou máme i v obývacím pokoji.




Neustále projíždím své oblíbené uživatelky na Instagramu, lovím inspiraci na Pinterestu a po různých eshopech. Tentokrát jsem se zaměřila hlavně na novou kolekci v IKEA, musím říct, že mě opravdu nadchla. Na tyto výrobky se rozhodně musím zajet podívat!



Uvidíme co nakonec pořídím :-)



Mějte se krásně.

Vaše Teru





Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram