Hodinky Nicole Vienna

Když mi přišla nabídka spolupráce od Nicole Vienna byla jsem nadšená, protože po nových hodinkách jsem už nějakou dobu pokukovala. Když jsem uviděla jejich nabídku, byla jsem nadšená, protože je to zase něco trochu jiného než všemi oblíbené hodinky Daniel Wellington.

Nicole Vienna je skandinávská značka hodinek a ty jsou inspirovány skandinávským interiérem - takže přesně pro mě :-)
Na jejich stránkách naleznete 3 barvy a od každé pak 2 typy pásků - každá barva má však mramorový číselník a to bylo pro mně velké WOW! Víte, že mramor miluji a mít ho ještě na hodinkách? Vybrala jsem Soir N°06 Link, ale lákají mne i ty další.

A pokud by vás jejich nabídka zaujala tak jako mne, mám pro vás skvělou zprávu!

S mým unikátním kódem "TEREZA" získáte slevu 15%! A to se před Vánoci přece hodí! :-)

Mějte se krásně a doufám, že vám sleva udělala radost!
Vaše Teru









6 komentářů:

  1. Teri, děkuji za tip, jsou nádherné .... a já "hodinková" .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, není zač, jsou vážně moc pěkné...a já děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Uzasneeeeeeeeeeeeeee, chci je mooooooooooooooc:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup na něěě! V rámci Black Friday mají slevu 24% s kódem NVME! :)

      Vymazat
  3. Teri su krasne. Obzerala som cierno-strieborne WD, ale na tychto sa mi paci ten kovovy naramok. Dakujem za tip :)Pred chvilou som si ich objednala a okrem zlavy Black Friday, mi spravil lepsiu cenu aj tvoj kod ��

    OdpovědětVymazat
  4. Ten elegantní design je velice pěkný. Já také dlouhá léta nosil klasické analogové hodinky, ale teď nedávno jsem je vyměnil za Apple Watch a klasické hodinky bych zpět už asi nechtěl. Ty chytré funkce jsou prostě skvělé a spoustu věcí to člověku usnadňuje. Teď nedávno jsem navíc koukal, že se dají sehnat i náhradní řemínky apple watch 3, tak docela přemýšlím nad tím, že bych si k nim koupil i nějaký stylovější.

    OdpovědětVymazat

Instagram