Giveaway & poster Abeceda

V sobotu v Praze proběhlo rozvícení vánočního stromečku a my tak za sebou máme první adventní neděli. Ve čtvrtek je tu prosinec a s ním začíná odpočítávání dnů do Štědrého dne pomocí adventního kalendáře. Pomalu už plním, ani nevíte jak se těším na Matýskův výraz až z každé kapsičky bude brát to své překvapení.

A dnešní článek je takové malé překvapení pro vás. Ve spolupráci s talentovanou Zuzkou pro vás máme giveaway o její poster s názvem "Abeceda".

Co pro výhru musíte udělat? Je to jednoduché :-)

1. Sledujte mě (purewhitecz) a Zuzku (bohemiandreams_cz) na Instagramu.
2. Lajkněte a sdílejte na svém profilu soutěžní fotku, kterou najdete na mém IG.
3. Pod fotku napište "Done" a označte své dva kamarády, kteří by měli z plakátu také radost.
A je hotovo.

Spolu se Zuzkou vám přejeme hodně štěstí!:-)













1 komentář:

  1. Ahoj TErezko, ani nevíš, jak ráda bych soutěžila, ale poslední dobou mám s IG špatné zkušenosti. 2x se tam na mě někdo cizí přihlašoval odjinud z republiky, takže je zablokována první adresa a když jsem si udělala druhou, tak jsem se na ní do týdne opět nepřihlásila. ŠKoda, tak pěkný plakát. Měj se krásně. PA

    OdpovědětVymazat

Instagram