Tellkiddo

Před nedávnem jsem vám říkala o nově otevřeném českém eshopu pro děti jménem Bebis, pamatujete? Najdete tam hračky a doplňky do dětských pokojů.
Nakoukli jste tam? Jak se vám eshop líbí?

Já tam od té doby nakupuji pravidelně každý měsíc!
Zvelebování pokojíčku je moje malá závislost, protože je pro mě důležité, aby byl pokojík útulný a příjemný, ale stále ve stejném duchu jako je celý dům. A to splňují právě doplňky a hračky ve skandinávském stylu, které můžete koupit právě v tomto eshopu. 

Dneska přicházím s článkem o tom, jak stylově uschovat hračky. Všechny návštěvy, co k nám přijdou, mají pocit, že těch hraček máme málo - ale copak to jde? Se dvěma dětmi? A věřím, že bude hůř a hůř :-)
Ale já je umím dobře uschovat. Lego boxy a pytel od Ferm Living od nás už znáte, ty se nacházejí v obýváku. Ale dnes přicházím s novinkou - papírovým pytlem. 
Jistě jste jej už někdy u někoho viděli (i u nás, od značky Be-pôles). Tentokrát však přicházím přímo s dětskou verzí. Jedná se o značku Tellkiddo, která má jako svůj hlavní motiv kresleného medvídka. Už to slibuje, že opravdu myslí na děti a jejich zájmy. U nás mají všechny tyhle věci naštěstí velký úspěch a "BRUM BRUM" je prostě ten nejlepší parťák.

Vybrala jsem si pytel s usmívajícím se medvídkem, v nabídce je pak ještě spící - taky moc roztomilý. Co mne však překvapilo, byla jeho velikost - je opravdu velký! Tolik hraček asi opravdu nemáme :))
Zkoušela jsem do něj dát všechny polštářky, které kluci mají a ještě bylo místo. Takže se tam toho vejde opravdu mnoho, doporučuji pro všechny, co doma mají hračkářství, ale vadí jim mít hračky rozházené a neuklizené. Můžete mít uklizeno i stylově!

 Pytel našel své místo ve velkém pokoji, podívejte se, jak k nám zapadl!
A určitě se do e-shopu mrkněte - méďa tam čeká i na vás!


Mějte se krásně.

Vaše Teru













1 komentář:

  1. Ďakujem za skvelý tip, kde nakupovať detské doplnky ♥ Veľmi sa mi u teba páči... Alexandra

    OdpovědětVymazat

Instagram