Kuchyňka pro kluky

O víkendu se u nás konala oslava narozenin našich chlapečků - Mareček slavil první rok svého života. A Matýsek se k němu přidal, ač má narozeniny až v září. Ale červenec se nám nejvíce hodil termínově a tak jsme to takto spojili. Ale i o tom bude článek - jako každý rok.

Dnešní post bude o mém překvapení pro ně. Vzhledem k tomu, že Matýsek miluje vaření (nejraději mi dělá kafe :)), rozhodli jsme se, že koupíme dětskou kuchyňku Duktig v IKEA. Je krásná sama o sobě, ale to bych nebyla já, abych to nemusela mít všechno perfektně sladěné. A tak se mi hlavě hned začal rodit nápad, co bych s ní mohla udělat. Pinterest jsem skoro zavařila a svojí hlavinku málem taky :)
Věděla jsem, že ji chci v kombinaci bílé a mint s doplňky v černé a šedé. A tak jsem se vypravila na velký nákup do Hornbachu, abych mohla co nejdříve začít.

Jako hlavní barvu jsem použila bílý Eternal a mátový odstín jsem si nechala namíchat přesně podle mých požadavků.
První krok bylo lehké narušení povrchu smirkovým papírem, po tom očištění a šup natírat (pěnovým válečkem - nedělá šmouhy a jde to tím opravdu dobře). No, ještě, že jsem začala vnitřní stranou, trochu trvá než člověk najde nějaký svůj systém a získá grif.
Kuchyňku jsem natírala během odpoledního spánku kluků a s každým nátěrem jsem byla spokojenější a spokojenější. Po týdnu bylo hotovo a já mohla konečně kuchyňku smontovat a nachystat tak velké překvapení.
Matýsek byla nadšený a objal mě se slovy - maminko, kuchyňka :-) A já jsem na sebe byla tak pyšná, že se mu to líbí a má z toho takovou radost.
Není víc než šťastné a spokojené dítě.

Krásné dny!

Vaše Teru













7 komentářů:

Instagram