Nápady se dřevem

Dřevo je jedno z nejlepších doplňků pro váš domov. Má krásnou barvu, která zútulní jakýkoliv interiér. Je příjemné a voňavé a všemi velmi oblíbené. Ale víte jak s ním můžete tvořit? Nabízí se tolik možností. A já mám pro vás hned několik skvělých DIY tipů, které zvládne opravdu každý.

Tak jdeme na to!



Všem známá polička na obrázky z IKEA, jen trochu vylepšená o motiv mráčku. Vypadá to dobře, že? Stačí vyříznout jakýkoliv motiv že dřeva, přetřít a pak přivrtat pomocí šroubu.




Kde schováváte přečtené časopisy? Já je většinou vyhazuji, ale některé si ráda poštu i vícekrát. A tohle mi připadá jako velmi jednoduchá a levná varianta jak si je uchovat. Dřevo si pak můžete samozřejmě přetřít dle svých požadavků.




Jistě znáte háčky Dots od Muuto, které se těší velké oblibě i u nás doma. Ale co třeba takováhle varianta? Šikovný dědeček si s tím určitě poradí a vy ušetříte! Háčky můžete využít nejen jako věšák na kabelky či ozdobu, ale hodí se i jako stylový držák na knížky.






K tomuto nápadu už je potřeba i kůže, ale tu určitě máme každý doma, že? Stačí nějaký starší pásek od kalhot či kabelky a držák utěrek, který jen tak nikdo nemá, je na světě.




Když už jsme u těch háčků, věšáčků - mám tu více takových tipů. 
Na klíče, na vaše oblíbené fotky, na bylinky atd. Vaší fantazii se meze nekladou..











Pokud znáte někoho, kdo má doma odřezky dřeva, poproste ho o vyřezání takovéhoto domečku. A máte originální praktickou dekoraci, kterou v případě potřeby můžete použít jako prkénko na krájení.





A já, až si jednou splním sen a budu mít své vlastní vizitky, chci je mít v tomto držáčku!:-)


K realizaci některých těchto nápadu je dobré mít při ruce lepidlo na dřevo, které lze i se spousty jiných vychytávek, zakoupit u firmy Engelbert Strauss.

Pokud se do něčeho z mé inspirace pustíte, pošlete mi foto jak se vám to podařilo :)
Budu se těšit!


Mějte se krásně.

Vaše Teru





1 komentář:

  1. Dobré dopoledne Terezko, krásné DIY nápady. Chtěla bych něco z toho zrealizovat. Přemýšlím o té tyči do ložnice na oblečení, je parádní. Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat

Instagram