Zaostřeno na dózu

Znáte ten pocit, když se do něčeho zamilujete a musíte to mít?
Když jsem v několika interiérech na Instagramu uviděla krásnou kulatou dózu, začala jsem pátrat. Ze začátku jsme moc úspěšná nebyla, nevěděla jsem pod čím ji hledat, žádnou značku či název jsem nikde neobjevila.
Ale po pár dnech hledání jsem ji konečně našla! A díky tomu jsem objevila i český eshop Elarte.cz, který je plný skandinávského designu. A vede ho tým lidí, kteří jsou do designu zapálení stejně jako já :) Najdete tam známé značky jako Bloomingville, Design Letters, littala ale i jiné, méně známé a pro mne o to více zajímavé.

Jako například má vysněná dóza od H. Skjalm P.

Člověk musí být trochu originální a já si tento e-shop ukládám do oblíbených, protože toto rozhodně není poslední věc, po které mé srdce touží!

Mějte se krásně.
Vaše Teru













3 komentáře:

  1. Doza je nadherna, na e-shop juknu, neznam. Konecne muzu vkladat komentare, nejak jsem u tech psolednich psotu nenasla moznost komentovat. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tak to mne mrzi :-( ale chystám změnu blogu, tak snad uz pak zadny problem nebude - na tvé komentáře se vzdy moc tesim!:-)

      Vymazat
  2. Dóza je krásna a na e-shopu mě okouzlila spousta věcí, takže jsem hned taky ukládala do oblíbených. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram