Podzim

Dnešní počasí je přímo podzimní, že? Když jsem ráno odvážela Matýska do školky, málem jsem zmrzla! To jsou zase pořádné skoky.. Doufám, že nebudeme zase nemocní, i když já mám rýmu permanentně.

A s tímto počasím pomalu zatepluji nejen u sebe a dětí, ale i doma - k šedé, bílé a černé jsem teď přidala více béžové a dřeva.
Po nákupní horečce jménem Dny Marianne u nás přibylo několik nových kousků a splněných snů. Největším snem byla tato nádherná židle od HAY. Hlavní místo má v obýváku, kde jsem si vytvořila takový malý čtecí koutek - ale o tom se rozpovídám příště. Určitě však bude kolovat - jako spousta věcí u nás doma :-)

Také jste si splnily nějaká svá přání při takových slevách? Já jsem skoro všechny kousky ulovila s 20-30% slevou a to už se pak utrácí trochu lépe, zvlášť když jsem si na ty věci tak dlouho šetřila. A o to větší radost z nich pak mám! 

Mějte krásný, i když zamračený, den!
Vaše Teru










1 komentář:

  1. Teri, je nádherná !!!!! I já jsem využila slevy Marianne, už se nemůžu dočkat, až dorazí !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Instagram